Geld bijgeschreven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hihi spannend he.... Vriend verklaarde me voor gek dat ik er zelf achteraan ging zitten... Heb tot op heden nog niets gehoord. Heb het wel apart gezet voor de zekerheid... Maar denk er regelmatig aan hoop stiekem dat het klopt!

Hoop dat het bij jullie ook klopt! Zou niet verkeerd zijn he :p

Groetjes

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zou op het moment echt echt echt nietverkeerd zijn nee!
    kan het geod gebruiken!

maar ik had idd gewoon echt zoiets va; ik hoef geen geld wat niet van mij is! grr hou er helemaal niet van dat het niet gewoon geregeld kan zijn..

en dat ze me vriend afschepen we moeten het beter onderzoeken!

sorry hoor! het is woensdag overgmaakt, wij hebben donderdag gebeld, ze zouden het nakijken maar zover ze kon zien klopte het wamt ze hadden vergeten de reiskosten uit te betalen... bla bla bla...
    waarop ik tegen me vrien dheb gezegd dat het nog niet kan kloppen want das wel heel veel reiskosten! en vandag zouden we meer horen!
    Maar vdandaag werd me vriend afgescheept dat ze het niet wisten! grr kan dat neit hebben hoor! hihi hormonen!

3. Female

Female Niet meer actief

Ik ben ook zo'n type dat het liefst dat soort dingen geregeld heeft zonder enige onzekerheid... Herkenbaar...

Zou hen nu gewoon laten bellen hoor, je hebt het toch laten weten... nu moeten ze zelf maar komen ook. toch?!

Ik duim iig voor je! ;)

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    tis toch zo gek! Heb ik op 8 december een klusje gedaan voor een stichting en daar zou ik 300 euro voor krijgen..... wat denk je? Hebben ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet betaald! Nou, wat vind je daar nou van!

hihihihih!

;)

5. Female

Female Niet meer actief

6. Michella

Michella Lid

25 jan 2007
    59
    0
    0
    Medewerkerster facilitair Meldpunt
    Rotterdam
    inderdaad gewoon apart zetten en als ze het terug willen dan kan je het terug geven.
    Wat je misschien kan doen is je bank bellen om te vragen na hoeveel tijd ze geld mogen terug storten. Misschien dat zij je dat kunnen vertellen.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tja, wel erg rot voor degene die daadwerkelijk op die 300 euro zit te wachten. De meeste bedrijven zijn namelijk niet zo aardig om het alvast aan de juiste persoon uit te betalen terwijl ze wachten op een terugbetaling van bijvoorbeeld jou. Ze wachten tot degene die het per ongeluk gekregen heeft het terug heeft gestort en pas dan wordt het naar de juiste persoon gestort. Ik werk voor een bedrijf waar wel eens wat naar de verkeerde gaat en had dus laatst een bijstandsmoeder met 3 kindertjes die op 400euro zat te wachten wat naar de verkeerd was gegaan. Die huilde dus gewoon toen ik haar zei dat het naar de verkeerde was gegaan en dat we bezig waren met terug vorderen dus dat ze helaas nog even geduld moest hebben.
    Spijt me, maar ik zou het niet op mijn geweten willen hebben, hoe goed ik het geld ook zou kunnen gebruiken. Het is en blijft niet van jou!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    http://www.stichting-radar.nl/

Hier komt je geld vandaan....
    Zou wel een foutje zijn, ga er maar vanuit dat het word terug geboekt.
    Maar ik wachtte eerst ff een maandje ofzo af :)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Las net dat je zelf de site ook al had gevonden...

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hoe is dit afgelopen female?

Deel Deze Pagina