hmm ik geloof niet dat men hier begrijpt dat het allemaal fake is wat betreft die "spannende" sms, ik viel er tenminste bij in slaap zo saai was het, daarom ben ik ermee gestopt. Maar laat maar, was maar een ideetje, gaat verder nergens over.
Ach ja we zitten gewoon een beetje te dollen.. Geloof graag dat het saai is want er zitten uren tussen voordat je eindelijk eens wat zinnigs hebt kunnen zeggen, nou ja dat lijkt me niet echt spannend..
Als je 0,06 per sms verdiend en er 50 per dag stuurt, heb je dus 3,00 per dag... Das al een stuk minder
Vast wel, moet jezelf een klantenkring gaan zoeken.. hihi.. (kennisen, vrienden, familieleden ) En dan maar sms-en, hahaha
Nee idd moet je ook niet aan denken hoor En volgens mijn hoef je ook geen saaie doos ervoor te zijn! Ik zou het ook nooit doen hoor mandy Maar af en toe is dolle ook wel leuk houd je lachespieren in beweging
haha weet niet wie ik moet vragen voor me sms dienst! * buurman * baas? *kan natuurlijk ook hier in de winkel een folder ophangen! #wilt u spannend sms en,sms naar 06........... en u krijgt een spannend sms je van de dame achter de balie!#
haha jolien nou lach maar, maar ik ben toen wel wa namen tegen gekomen van mensen hier uit de buurt, die dus denken met een vrouw te sms-en, je mag er niks van zeggen maar je schrikt er toch wel van als je bekenden tegen komt... en geloof me het zijn er echt veel die getrouwd zijn
Ach ja, die mannen uit die buurt komen niet aan hun trekken hier in het noorden wel hoor! Geen sms-service nodig! Hahah