Maar denken die mannen nu echt dat daar een vrouw in haar lingerie zit te wachten op hun sms? Schijnt dat mannen dat werk ook doen hè,terwijl die sms-ers denken dat ze met een vrouw zitten (of liggen) te sms-en.
Mannen zijn nou eenmaal het domme geslacht.. hihi die denken alleen met hun ..... Nee hoor, mijn man is wel heel erg slim..
Ach.. wat kan mij het ook bommen.. als ze vreemd willen gaan dan doen ze het toch wel.. En om dan te sms-en is al helemaal van het zotte, wat voor opwinding kun je daar aan beleven? Is zo saai als wat.. duurt uren voordat je een 'heet'antwoord terug hebt, dan is zijn weenie allang weer terug in het hok.. hahahaha.. Maak me er niet zo druk om..
nee kalusch omdat zijn antwoord direct doorgaat naar de volgende, krijgt hij ook direct antwoord terug, doel is om die mannen zoveel mogelijk geld uit hun zakken te kloppen. maar...ondanks dat een ieder er lacherig over doet en zegt dit nooit te willen gaan doen, heb ik al een aantal PB gekregen met de vraag waar men zich aan kan melden. Wil bij deze even vermelden dat ik geen naam en adres van het bedrijf ga noemen, via google kom je er ook op terecht. Vind het wel grappig, dat degene die hier het hardst roepen: ik doe dit noooit!, mij juist een PB sturen en ik zal geen namen noemen maar degene weten zelf wel dat dit best wel erg is, kom er dan eerlijk voor uit!
Werk is werk! Het is toch niks lichamelijks? Als ik echt geld nodig zou hebben zou ik het ook wel doen hoor.
Hmm er wordt reklame gemaakt.. nou mooi dat mensen het willen, ik heb wel een baan.. zit er niet om te springen, maar misschien ga ik wel eens googelen..
Maar on topic; via TNS Nipo vind ik best goed gaan, doe sinds maart mee ofzo en heb nu zo'n 30 euro (in bonnen) verdiend! Het is geen baan, maar voor erbij is het wel grappig
Hihi... leuk Topic....! Zou het ook wel doen hoor, als ik geldgebrek heb... weet alleen niet of ik origineel genoeg zou zijn om steeds een nieuw 'heet' antwoord terug te sturen. En tja... wat is nou 3 euro per dag? Maareh... voorlopig verdien ik nog genoeg met mijn saaie kantoorbaan, dus Lentefee... ik zal je niet PB-en!
Lijkt.. zeg niet dat het zo is.. Ben zelf geen groninger, zeg ook maar wat.. Laatst was ik eens in Vaals.. Ik met mijn verfriest Nederlands een geprekje aanknopen, gebint die ander in het Engels, zal wel denekn: ik versta geen Russisch.. hihi.. Ik was zwaar beledigd natuurlijk..
hihi even offtopic weer, het verdiende 32 euro per dag, weet niet wie er op die 3 euro kwam, heb ik nooit gezegd Ontopic: Ciao is een vragenpanel, enquetes vul je dan in.