@stef, je doet er 100 tot 120 per uur dus tel uit ... @ Kalusch, ja klonk inderdaad als Russisch als je het zo zei zoals je het opschreef hihi
haha,ik mag er dan lacherig over doen,maar ik zou het zelf zo doen hoor! Die mannen weten toch niet wie je bent,en het verdiend leuk extra bij! Maar als ik een sms van een bekende zou krijgen,zou ik dat idd moeilijk vinden!Is toch wel heel intiem als ze al hun wensen aan jou sms en !
haha ja dat verdiend vast meer ps mijnimeel leuk dat je meer dan 32 euro PER UUR verdiend, en fijn dat je dan zo kleinerend doet tegenover de meeste hier (of verdiend er nog iemand hier meer dan 32 euro per uur?)
haha ja dat dacht ik ook! en die laatste vraag dan van jou whahaha wat moet ik daarom lachen zeg hahahahihihihi
sms me maar hahaha nee hoor ik werk niet eens.. maar als je alleen even op dit topic komt om te zeggen hoeveel je wel niet verdient... geef mij dan wat
zo we zijn 5 pagina's verder en nog heb ik geen 1 link van iemand gekregen jammer! nipo heb ik me al voor aangemeld.
Als de minimum lonen verhoogd worden naar 5.000,00 kom ik er ook in de buurt... maar nu.... Enneh... www.opinionbar.nl
oh Mandy ik noemde ook Ciao, http://www.ciao-surveys.nl/ dit is de link maar google werkt ook goed succes ermee! tja Rach vond het ook kleinerend overkomen, zo van ik verdien meer dan 32 euro per uur, ja fijn voor je, alsof iemand die zes euro per uur verdiend te min is iedereen is in mijn ogen gelijk hoor!
wup ja wel betrouwbaar maar goed je verdiend ik geloof 1 euro per enquete, en zo vaak word je niet gevraagd dus is echt een bijverdienste maar hoor..