geld bijverdienen

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    www.euroclix.nl en www.zinngeld.nl zijn sites waarvan je mailtjes krijgt en af en toe een enquete. het verdient echt heel weinig maar is wel leuk om te doen en als je het toch voor de lol doet!

Ik zou je kunnen aanmelden? (krijg ik zelf ook weer clix en zinns voor wink: )

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Da's bij de nipo ook zo, maar vind het wel leuk om in te vullen!

3. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    www.moneymiljonair.nl

Ook erg leuk! Had binnen een week 10 euro :p Maar moest dan wel heeeeeeeel veel mensen ook zien aan te melden daar. Ben er nu niet meer mee bezig, en wis ook alle emails van hun.. maar daar verdien je best snel wat geld.

4. ook even bij melden: je word dan ook gebeld he, als je aangeeft dat je bijv autorijd, rookt, of een nieuwe vloer zoekt.. ik heb dat ook een tijd gedaan en ik werd bijna iedere dag gebeld :^o (beetje overdrijven mag he)

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Helemaal mee eens :)

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    je mag mij aanmelden als je wat moet weten stuur maar een pb tje

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kwam op € 3,- per dag, maar dat was aan de hand van de 50 smsjes per dag á 6 cent waar Stef het over had. Zij kwam op 30 euro in eerste instantie.
    Heb het er nooit over gehad dat jij maar € 3,- per dag verdiende ;)

Hoe deed je dat trouwens Lentefee? Zat je die smsjes dan te beantwoorden met je mannetje naast je? Lijkt me ook wel wat hebben :)

8. Niet meer actief

@tijgetje, oh zo, ja dan kom je idd op 3 euro per dag uit ja, maar ja zelfs 32 euro per dag haalt het nog niet met 32 euro per uur ;)

Nee ik zat meestal gewoon ondertussen tv te kijken of radio te luisteren, en ondertussen typ je met een sneltreinvaart wat vage berichten in, echt saai dus :D

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach joh, ik kan me nog wel meer van dat soort berichtjes herinneren hier... Iets met het in de rij staan voor een postzegel ofzo? Sommige mensen voelen zich nou eenmaal te goed voor deze wereld. Ik ben blij dat ik geen € 32 per uur verdien, maar gewoon een baan heb om het geld mee te verdienen wat ik nodig heb en de rest van mijn tijd aan belangrijkere dingen kan besteden. Wat jij ;) :)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    whoei, wat een lekker onderwerp.
    Maar ehm, ik ben misschien een nuchtere brabantse, maar als er een manier was om op een makkelijke manier veel geld te verdienen, dan deed iedereen dat toch? maar die enquetes, dat is idd om gewoon wat extra's te verdienen.
    Maar ik kan niemand helpen aan links, sorry..:)

ennuh, 32 euro per uur.... daar kan ik alleen maar van dromen (of, zoals ik braaf in mijn sol.gesprek zei: ik heb liever een leuke baan dan een baan die goed verdient) Wahaha, wat een vrome ben ik he? maar met mijn hbo studie en baan (echt niet dat ik daar super trots op ben hoor) moet ik toch echt een hele tijd werken voor die 32 euro, zucht wat heb ik fout gedaan..:)

11. Niet meer actief

je zit te vaak op dit forum, daar gaat je salaris van achteruit ;) hihi

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vandaar dat ik zo weinig verdien.... ehhhh... krijg! :)

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik doe ook die clicks! Heb vd week €50 uitbetaald gekregen :) Toch wel fijn en dat alleen maar met even een linkje aanklikken ;)

14. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hebben we het nog steeds over die sms dienst?
    Leuke wending van de opzet van de TS ;)

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha ja ik schiet er niet veel mee op, maar lees rustig mee naar alle spanne nde sms verhaaltjes :)

16. http://www.femail.nu/index.php?r=9528

Site voor alleen vrouwen om geld te verdienen, zelfde als euroclix en zinngeld!

Oja ook krijg je als je andere aanmeld ook steeds van die persoon zijn verdiensten een deel.

Deel Deze Pagina