Nieuwe bank, nieuwe keuken (keuken mag ook 2e hands, zolang hij maar in hele goede staat is)... Misschien wat kleine verbouwinkjes in huis (nieuw behang/verfje in de gang bijv.)... Wat leuks voor onszelf kopen en de rest op de spaarrekening denk ik.
Wij hebben zo'n bedrag gekregen paar jaar terug. Hebben het bij de nieuwe aanbouw en keuken gedaan. Supergoed besteed dus
schuld afbetalen (bijna 10.000) een keer lekker op vakantie, kleren kopen en wat dan nog overblijft sparen
Gedeelte op onze spaarrekening zodat we een mooi begin hebben voor onze verbouwing en andere gedeelte lossen we af aan mijn schoonouders, dan zijn we daar ook vanaf Oeps... dacht 3500 maar moet nog een 0 achter haha... Nou dan beginnen we direct met de verbouwing en gaan we ook lekker op vakantie
Ik zou ons huis (dat als een molensteen om onze nek zit) verkopen en het verlies opvangen met dit geld. En dan een goedkoper huis kopen en eindelijk weer kunnen slapen...
Eerst een paar honderd euro uitgeven aan iets wat ik echt niet nodig heb. Voor de rest: verbouwen en geld opzij zetten voor een auto.
De badkamer laten verbouwen (wij doen meestal alles zelf) en de rest op de spaarrekening voor als de auto bijv. vervangen moet worden. Misschien nog wel een leuke vakantie wat we anders niet zouden doen.
Een deel om in het huis te investeren (opknappen achtertuin en nieuwe vloer in woonkamer/keuken/gang) en een deel aflossen van lening/hypotheek
Sparen en misschien een nieuwe auto. We willen over een paar jaar verhuizen, dat geld zou dat heel goed van pas komen.
Een deel (10.000) aan mijn zusje geven zodat ze uit de schulden zijn . Rest gaat op onze eigen spaarrekening, misschien een luxe vakantie met het gezin...
zo'n 2 a 3000 uitgeven aan een vliegvakantie met de kinderen- ik wil zo graag weer naar Griekenland, maar in hoogseizoen is dat te prijzig voor ons. De rest gaat vd aflossing van de hypotheek + de auto's zullen beiden niet zo lang meer mee gaan, dus mogelijk die vervangen...