Dan hoef ik niet meer te dubben om een opleiding te gaan volgen, maar doe ik het meteen. En een nog openstaande studieschuld afbetalen.
Studieschuld afbetalen en met de rest.. Deel sparen en ander deel uitgeven denk ik. Of mijn rijbewijs halen. Of een nieuwe studie beginnen..
Ons huis voor een lagere prijs te koop zetten, want met zo'n bedrag zouden we de restschuld makkelijk kunnen betalen.
Maandlasten verlagen, dus of studie of hypotheek schuld aflossen. Daarna kunnen we altijd overwegen of we minder gaan werken omdat de lasten lager zijn.
Alle klusjes in huis afmaken of af laten maken! Zolder moet hier nog en willen op termijn een andere badkamer. Verder beneden nog nieuwe kozijnen/buitendeuren... Dan zijn we totaal wel 20.000-25.000 verder.... Huizen en klussen zijn zoooo duur Dan nog wat spulletjes shoppen voor in huis en de rest op de spaarrekening!
Trouwen sowieso!! Verder een uitbouw en/of dakkapel laten plaatsen maar weet niet of we dat redden van dat geld... Ik wou dat het zo was...
Nieuwe keuken en de rest op de bank op de spaarrekening. Heel misschien een Elektrische auto ( dan dus geen nieuwe keuken)
Schulden aflossen en de rest aflossen op de hypotheek. Ach en misschien kan er een kleine vakantie vanaf of lekker weekendje weg. Maar het meeste gaat echt in de hypotheek.
Ik zou een nokverhoging willen en een vast trap naar zolder zodat ik daar slaapkamers kan creeren (totaal 20.000 euro incl aankleden) en een uitbouw beneden met openslaande deuren.
zou denk ik ong de helft sparen en de andere helft uitgeven. Vliegvakantie, nieuwere auto, nieuwe keuken zoiets.
Ik zou mijn kinderen ieder 5000 euro geven voor evt studies later. Een paar dagen naar euro Disney met z'n 5 en Een weekendje weg met z'n tweetjes De rest in ons huis stoppen denk ik.
Nieuwe kozijnen en aan de achterkant van de woning een schuifpui laten maken. Alles laten doen Zijn nu aan het sparen voor nieuwe kozijnen, alleen die gaan we zelf zetten..
5000 op de rekening van kinderen Lelijke schuifpui er uit en openslaande deuren erin En van de rest gaan we lekker genieten.... Weekendjes weg, op vakantie, shoppen.....