Schulden aflossen en als er dan nog genoeg overblijft een 3e verdieping op ons huis laten bouwen. Blijft er niet genoeg over dan een stukje hypotheek aflossen
Een paard kopen, lekkere vakantie boeken, rest op spaar alvast voor uitvaart en kinderen, en rest op gewone spaarrekening
Ehmmmm zolder verbouwen, kleine lening aflossen, alles in huis wat we nog wensen doen (nieuwe koelkast, nieuwe schotten zolder, nieuwe tegels in de tuin, muren laten stucen, en nog wat dingetjes..) De kids ieder 150 euro intertoys shoptegoed... Wijzelf ieder 250 shoptegoed voor luxe wat normaal niet kan... 1000 aan kleding... Rest op de spaar voor een nieuwe auto ooit
Lekker op vakantie en een klusjesman in ons nieuwe huis zetten, zodat we niet meer hoeven te klussen in het weekend. De rest gaat op de rekening en daar af en toe wat leuks voor doen en geld op een rekening voor dochter voor later.
Dan zou ik gewoon boodschappen gaan doen ipv afhankelijk te zijn van de voedselbank. Verhuizen naar een gewone 1 gezins woning (rijtjes huis) zodat we uit de flat weg kunnen. De voedselbank en speelgoedbank een x bedrag geven als bedankje voor alle Hulp Die we van hun krijgen. Rest van t geld apart zetten voor onverwachtse uitgaven
Mijn lening bij DUO stopzetten, de schuld die ik bij DUO heb aflossen, lekker op vakantie gaan en de rest op de spaarrekening.
Studieschuld afbetalen, eindelijk weer eens nieuwe kleren kopen, een nieuwe tv en verder een deel op de bank!
Studieschuld, spaar, vakantie, andere auto & ouders iets leuks kopen. =) Ah, kan zo door blijven gaan LOL!
35.000 euro.. daarmee ben ik in een klap schuldvrij (studieschuld, schoolgeld) en dan blijft er nog genoeg over om eindelijk mijn rijbewijs te halen en een autootje te kopen.. gewoon een simpel dingetjes, 2ehands ... de rest of het huis afbetalen (staat op de naam van mijn partner) of lekker op de spaar voor wanneer we een kindje krijgen en gaan trouwen.. altijd lekker om iets achter de hand te houden natuurlijk!
Mustang voor mijn man kopen. Gevel laten reinigen en voegen. Nieuwe kozijnen en schuifpui. Nieuwe vloeren en meteen vloerverwaring en een andere keuken. Verder mijn motor rijbewijs halen en op vliegvakantie naar Amerika en opa meenemen. wat overblijft verdelen onder de spaarrekening vd kids en ons.
20.000 op de spaarrekening 5.000 op de spaarrekening van beide dochters, en 5.000 voor een andere auto
Sommige kunnen wel heeeeel veel van 35000! Ik zou de helft minstens sparen, studieschuld afbetalen en wat over blijft uitgeven aan een mooie vakantie.