Haaj! Mijn jongens hebben beide 50 euro van opa en oma gekregen. Het kan natuurlijk op de spaarrekening,maar 't lijkt me ook leuk iets moois aan speelgoed te kopen. Iets waar ze dan beide mee kunnen spelen, ze zijn 1.5 en bijna 4. Iemand inspiratie? Met de verjaardag band e oudste, kerst en sint voor de deur zoek ik iets echt beetje unieks, geen losse kleinere dingen.
Een wobbel is idd leuk! Hier heeft de jongste die gekregen voor haar tweede verjaardag, oudste twee vinden het ook erg leuk.
Misschien nog wat geld bijleggen en dan een trampoline kopen? Die wordt hier vrijwel dagelijks met veel plezier gebruikt door onze kids. En als je geen geld bij wilt leggen: een speelkeukentje of winkeltje of een werkbank met gereedschap... Niet echt heel uniek, maar vaak wel succes verzekerd en leuk voor zowel je oudere als jongere zoon.
Ja daar dacht ik ook aan, maar zo groot is de tuin niet, dan word 't een kleintje.. Weet niet hoe leuk dat is? En J, zo verwend klinkt 't he. Maar dat hebben ze al
Mijn zoons zijn ongeveer even oud. We hebben een trampoline van 2 meter doorsnede en voor die leeftijd is het echt prima. Zou marktplaats eens afstruinen. Ik heb de mijne voor 80 euro op de kop kunnen tikken en hij was toen pas 2 jaar oud.
Plan toys garage of de beehive Grimms regenboog Grimms vriendjes Wobbel Duplo Abonnement dierentuin 2020