Welke hakken lopen als pantoffeltjes? Eisen: Hak 6 cm Kleur zwart Open tenen. Geen naaldhak maar brede hak Steve madden schijnt top te zijn maar ow zo duur. Dus als iemand ook nog tips heeft waar deze betaalbaar te krijgen zijn hoor ik het graag. Andere betaalbare opties ook welkom.
Peter Kaiser - zoals deze: https://www.fruugo.nl/peter-kaiser-beate-stijlvolle-open-toe-schoenen-in-cassis-suede/p-45550069-90986334?language=nl&ac=croud&gclid=CjwKCAjw4JWZBhApEiwAtJUN0Cmn3w2sNS6TkJ_7KpOPlUW5cg4DUb9qjOiksOgLkjH-0Q1Q3sp7SRoCilgQAvD_BwE Maar nog steeds aan de prijs, ik weet niet wat ze Steve Madden kosten.
Steve madden is 100+, geschikte gezien voor 40 maar helaas niet juiste maat. Voor waarvoor we ze nodig hebben wil ik niet te duur uit zijn maar moeten dus wel echt comfortabel zitten.
Ik denk dat geen enkele hak echt loopt als pantoffeltjes Maar even on topic: Je zou ook eens bij Tamaris kunnen kijken. Ik kan totaal niet lopen op hakken, maar vorige week met een bruiloft toch echt de hele dag op hakken van Tamaris gelopen. De prijs is ook goed te doen!
Ik heb zelf vaak schoenen van tommy, ook hakken. En die lopen best lekker allemaal. Maar ook een keer een paar bij van haren gekocht, die zitten ook echt gewoon prima. Ik zou gewoon even gaan passen in de stad. Geen enkele voet is hetzelfde, dus wat ik fijn vind, vind jij misschien vreselijk
Oei echt kwestie van proberen. H&M zit ruk. Tommy en Fred de la Bretoniere heerlijk. Wel aan de prijs. Maar heb ze ook wel eens van Tamaris gehad die ruk zaten. Verschil enorm door materiaal, pasvorm, seizoen, hak, schacht, vorm hak etc
Silhouette in rotterdam, heeft ook een webshop maar de hakken van Vizzano lopen daadwerkelijk als pantoffeltjes. En ook heel betaalbaar.