dat is ook tegenstrijdig maar mijn man vind dat minder confronterend oid.. want dat dreigen wilde hij ook per mail doen. hij vroeg of ik niet wilde bellen, maar dat vertik ik gewoon.. de rekening was voor *tromgerof* een tankpas.. (sorry dames, niks heets) Iemand hier opperde of er geen gokverslaving oid in het spel was. Nietr dat ik weet.. maar dat zal hij ook wel niet vertellen
ja we hebben het afschrift. of mijn man de nota heeft weet ik eigenlijk niet, maar de rekening is op de afschriften terug te vinden. en 450 vind ik ook teveel voor helaas pindakaas
dat ben ik met je eens.. Ik heb mijn man ook gevraagd of hij niet gewoon is opgelicht.. (en ik dus ook)
Hij zal toch echt moeten bellen en blijven bellen, een email is veel te makkelijk om te negeren. Een normaal mens zal het niet prettig vinden om steeds om het geld terug gevraagd te worden om een gegeven moment wil hij daar ook vanaf en geeft hij het waarschijnlijk terug. Als je man niets doet maakt hij het die man ook heel makkelijk om niets te doen. Sorry maar je man moet een paar ballen groeien en de telefoon pakken Al zou je niet terug krijgen dan hoef je het hem nog steeds niet zo makkelijk te maken om er met jullie geld vandoor te gaan.
hahahaha. zal tegen mijn man zeggen dat zijn ballen moeten groeien verder is hij altijd heel stoer hoor!
Zou zeker bellen en het geld terug eissen, en anders maar zijn vrouw inlichten. Als het een vriend was geweest had deze je man allang terug betaald.
Ik zou ook bellen, kom nou het is heel bedrag vind ik. En dat zijn vrouw er dan achter komt is niet jullie probleem toch?
Als ik van mijn man uitga dan zou hij eerst bellen, ongeacht of zijn vrouw dan opneemt zou hij het geld terugvragen. Mocht hij het niet krijgen dan zou hij ze verblijden met een bezoekje. Hij houdt niet zo van onrecht.
Ik had helemaal niet een jaar op zo'n bedrag willen wachten als ik eerlijk ben. Al had ie het in termijnen terugbetaald, maar zo'n bedrag is té hoog om zolang níet terug te betalen. Gewoon bellen, ook al vindt ie het moeilijk. Hij zal toch even moeten doorbijten.
je man moet idd bellen kijken wat hij zegt. Dan komt de vrouw er maar achter, is niet jullie probleem toch? Kom op zeg 450 is heel veel geld en hij had wel even mogen reageren. Heeft tijd genoeg gehad om het terug te betalen toch?
Ik zou hem echt opbellen! Gewoon iets minder vriendelijk doen. Ik vind het echt ontzettend asociaal van die kerel hoor. Dit kan toch niet???!!! Die collega weet natuurlijk dat jou man er niet zo hard in is, en denkt dat hij ermee wegkomt. Maar laat dit niet gebeuren hoor! Mailen is te gemakkelijk. Confronteren, en niet erom heen draaien! Vanavond nog laten bellen.
Nou, ik had echt allang voor de deur gestaan hoor! Mijn vriend heeft maanden geleden slechts 20 euro geleend aan iemand die gezworen heeft het een week later terug te betalen, nou, je raadt het al; we moeten het nog krijgen. Mijn vriend heeft zoiets van, laat maar, die 20 euro, nu weet ie in ieder geval dat ie bij mij nooit meer hoeft aan te kloppen, maar ik zit me er dus serieus over op te winden en heb al gezegd dat ik wel langs ga om dat geld op te halen! Ook al is het maar 20 euro, het is ONS geld en wij kunnen het ook gewoon goed gebruiken. En dat lenen hoeft ie nu ook al niet meer te verwachten van ons, want dit heeft al zo lang geduurd dat ie van ons nooit meer een cent krijgt! Ik kan me daar echt zo vreselijk over opwinden, ik vind het zo onbeschoft! Je doet je best om iemand uit de brand te helpen en dan moet je zelf nog eens achter je geld aan leuren, bah! Ik zou dus inderdaad die zogenaamde vriend bellen en het geld voor een bepaalde datum terug eisen. Is het geld er dan nog niet, zou ik zijn vrouw inlichten én aangifte doen van diefstal, voor zover dat mogelijk is! Succes, hoop dat je het snel terug hebt!
pfoe zeg dat is een hoop geld om het zomaar te laten zitten. ik had die mand toch echt een aantal keren gebeld en bij geen gehoor had ik ff aan zijn deurbel getrokken, als zijn vrouw dan zou opendoen, tjah dan heeft hij pech gehad maar die kwamhet dan ook gelijk te weten.
Ja en waarom zou hij van zijn vrouw geen tankpas mogen? Ik zou ook opbellen, heb je meteen antwoord en kan hij ook niet zeggen dat hij de email niet heeft ontvangen.
ik zou idd eerst nog even een paar keer bellen. Als je de factuur niet meer hebt, dan zou je een kopie factuur kunnen opvragen.
hij gaat bellen heeft hij mij beloofd.. eindelijk.. @mime.. ik zie ze al groeien.. bevruchting technisch ook niet fout @zohra.. de pas ansich is niet zo duur.. maar de benzine wel.. denk dat die bota al heel lang openstond.. weet je.. wij zijn gewoon afgelopen jaar niet met geld bezig geweest.. man zocht ander werk.. kregen een aantal miskramen, daarna mijn hernia die pas na 2 maand helse pijn werd ontdekt.. daardoor waren we dit min of meer vergeten.. Het is ook geen geld dat we direct nodig hadden.. wij zijn wel eens te makkelijk, beide.. dat is onze grootste fout in deze..
Ik zou het hoe dan ook terug willen, een jaar is lang hoor!!! heeft hij genoeg kunnen sparen!.... en als hij niet eens reageert op mailtjes...nou dan vraag ik mij af of je het ooit nog terug krijgt... ik zou gewoon bellen, straight to the point!