Geld geven aan goede doelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Teddie, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    collectanten krijgen van mij een eurootje en verder steunen we de cliniclowns voor 5 euro per maand en ook het wnf en greenpeace, ook voor 5 euro.
    Als mensen brutaal doen hang ik de foon op of doe de deur dicht, dat hoef je namelijk niet te pikken vind ik. Laatst kwam er een vrouw bij ons aan de deur met de vraag of ik kunstof kozijnen wilde kopen, dus ik ze : nee, nu even niet, daar heb ik op t moment geen centjes voor. Waarop zij doodleuk antwoord: dan neem je toch een tweede hypotheek? Toen heb ik dus gewoon de deur dichtgedaan.....

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wij maken geld over naar een aantal goede doelen (vooral aan direct aan mijn neef die in Afrika werkt op een school) en ik zeg meestal ook tegen collectanten dat wij naar een aantal doelen al overmaken. Meestal is dat voldoende. Als de buurkinderen langskomen voor een project op school ofzo doe ik altijd wel mee.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik geef alle collectanten geld en ik doneer maandelijks aan de KWF. Verder steun ik af en toe andere goede doelen als Greenpeace en Unicef en geef ik geld aan zwervers / daklozen.

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik geef niets.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Collectanten krijgen van mij altijd wel iets. Maar van die dingen als een vast bedrag geven van minimaal blablabla. Nee, hou maar op. Of afgrijselijke kaarten kopen, laat maar.

Deel Deze Pagina