Hoge bloeddruk

Discussie in 'De lounge' gestart door Boots, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Wie van jullie heeft een hoge bloeddruk en wat zijn je klachten?

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn mama heeft er een tijdje last van gehad, maar die had eigenlijk geen klachten... Heeft een apparaatje moeten kopen zodat ze het zelf kan controleren.

Ik heb regelmatig last van lage bloeddruk en dan word je duizelig en voel je je slap worden. Zout eten is dan de oplossing.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb het gehad in de zwangerschap van mijn eerste en ik had last van hoofdpijn, erg rode wangen, zweterig, sterretjes zien, tintelingen in mijn vingers. Later werd ik ook beroerd.
    Na mijn bevalling nog een poosje mee rond gelopen en de klachten bleven hetzelfde.

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Nou, mijn R/R was 118 onderdruk! Ik heb er niets van gemerkt. Volgens de gyn 1 v/d sympthonen, je super goed voelen! ik kon meteen een bed resererveren in het ziekenhuis!

ik had op den duur (later) een dik hoofd,en opgezwollen handen...

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hooi!

Ik had de laatste week van mijn zwangerschap er last van. Ik hield veel vocht vast en 'zwol op'. Verder kun je last hebben van hoofdpijn en sterretjes zien.
    De hoge bloeddruk is ook de reden dat ik twee weken eerder bevallen ben, ik ben ingeleid met 37+6.

6. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik heb tijdens de zwangerschap een hoge bloeddruk gehad, maar ook nu nog. Mijn klachten nu: veel hoofdpijn, snel rood en warm hoofd en opgefokt gevoel.

Deel Deze Pagina