Geld in de pinautomaat

Discussie in 'De lounge' gestart door 1985beeb2009, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Zeker niet houden! En niet alleen omdat ze waarschijnlijk in beeld is op de camera maar ook omdat ik dit diefstal vind. Bij de bank kunnen ze precies zien wie er voor haar gepind heeft dus kan het geld aan die man teruggegeven worden.
    Hoe haalt ze het in haar hoofd om het geld te willen houden?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    grappig.... een vriendin. ja ja

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dat is ook mijn gedachten toen ik het las, ja ja vriendin.

Even eerlijk 500 euro, ik zou dat niet kunnen houden, zou me zeer naar voelen. wellicht zit die man nu een maand zonder eetgeld. (wij pinnen bv ook alles in een keer en delen het op voor de maand.)

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Dit dus... dat apparaat had het zelf dan wel weer ingeslikt en was het weer terug gekomen op die man zijn rekening...
    Maar voor nu zou ik het rap terug brengen naar de bank...

5. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zelf houden en zeker in deze tijd, wie vergeet nu z'n geld tijdens het pinnen?!

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hahah idd ook mijn idee
    Ik vind het diefstal en dikke onzin dat die man al weg was voordat ze het zag...

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ze kunnen zo zien wie er na deze man gepind heeft dus ze komen vanzelf bij je vriendin langs.
    Dit in combinatie met de videobeelden gaat het echt wel goed komen hoor, tenzij de man geen actie onderneemt.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#28 MMarianne, 27 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2015
    Tuurlijk moet je dan achter die persoon aan of het geld naar de bank brengen maar heel eerlijk, kan me ook voorstellen dat je ff snel om je heen kijkt en het in je zak stopt...en daarna pas gaat denken wat te doen. Maar 500 euro vergeten bij de pin :(

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.726
    113
    Ben ik de enige die het fishy vindt? Iemand pint het maximale bedrag en loopt ineens weg zonder geld. Mijn idee? Of diegene was onder invloed of anderszins mentaal niet in optimale conditie, of het was niet zijn eigen bankrekening waarvan hij pinde zeg maar, en hij voelde zich betrapt. Either way, ze had beter kunnen wachten tot de automaat het weer inslikte.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Op dat moment zou ik het vlug in me zak stoppen. Echter zal ik me al snel schuldig voelen. Wat ik dan zou doen is de bank bellen, mijn tel nr geven en doorgeven dat als iemand komt voor het geld wat daar gepind is en vergeten contact kan opnemen. Gebeurd dit 4 weken niet dan zou ik het alsnog opmaken

11. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Zow dus nu krijg ik gewoon de beschuldiging na me kop dat ik het zelf ven van sommige nee dat is lekker dan
    Ik ben zelf gewoon verbaasd erover dat me vriendin het wil houden en denk zal hier eens vragen wat jullie zouden doen jullie zijn net zo slecht om een onschuldig iemand te beschuldigen pff

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo gaat dat hier... Het is altijd veilig achter je schermpje om een ander af te branden vanwege een andere mening of je verhaal in twijfel te brengen.

On topic. Ik wist ook niet dat het weer ingeslikt zou worden door de automaat dus ik zou het eruit gehaald hebben en bij de bank mijn nummer achter laten.

13. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik ben ook een keer mijn geld vergeten eruit te halen en gelukkig is het weer ingeslikt en kreeg ik mijn geld weer terug.
    Ik vind het dus niet netjes van je vriendin om het te houden.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Maar dan zou jij toch hetzelfde doen als je 'vriendin' als je zegt dat je het geld zou houden en NIET contact opnemen met de bank?! :(

Het is pure diefstal, die man heeft natuurlijk inmiddels wel met de bank contact opgenomen. En aangezien je vriendin op de beelden staat en makkelijk te traceren is zou ik alles behalve rustig zitten of slapen dan. Ze kan het beter vóór zijn en alsnog meteen de bank bellen...👮🏼👮🏼👮🏼

15. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Misschien moet je goed lezen ik zou juist wel terug gaan na de bank
    Ik ben het ook zeker niet met mijn vriendin eens

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een onzettende aso die vriendin zeg!
    Hoeveel moeite is het naar de bank te gaan, het geld af te geven en de bank te laten uitzoeken wie er voor haar gepind heeft?
    Hoe zou zij dit vinden als dit haar geflikt werd?
    Die man moet ook zijn rekeningen betalen en heeft waarschijnlijk geen geldboom in zijn tuin staan.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je schrijft: 'het neemt niet weg dat ik NIET terug na de bank zou gaan'

;););)

18. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Dat neemt NIET weg dat ik NIET terug ga
    Ach doe er mee wat je wilt ik ben er wel beetje klaar mee dat mensen mij hier nu gaan beschuldigen van iets wat Ik NIET gedaan heb

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eerst rennen/roepen, als ik 'm kwijt ben, bij de bank naar binnen gaan. Ik wist eerlijk gezegd niet dat de automaat het na een tijdje weer inslikt, dus nu zou ik erbij blijven en wachten tot dat gebeurd is, scheelt een hoop omwegen.

20. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou het geld in ieder geval niet klakkeloos naar de bank toe brengen. Wat nou als die beste man geen actie onderneemt? Dan houden ze het vast lekker zelf.

Ik zou mijn gegevens achter laten bij de bank, het geld op een goede plek opbergen en vragen wat de termijn is tot wanneer er aanspraak op gedaan kan worden.

Als de rechtmatige eigenaar zich komt melden dan zou ik me ontzettend opgelucht voelen. Maar als er na de gestelde termijn niemand voor het geld is geweest, dan zou ik er zelf ook wel wat leuks mee kunnen verzinnen ;)

Deel Deze Pagina