Heeft iemand van jullie dit ook? Twee weken geleden heb ik boodschappen besteld bij Albert.nl. Ik had toen een kortingscode voor 50 procent korting op de bezorgkosten van die bestelling, en ook een code voor gratis bezorgen voor de bestelling daarna. Daar zat voor tien euro aan diepvriesproducten bij, echter deze waren niet leverbaar. Ik heb ze wel moeten afrekenen en deze kosten zouden verrekend worden bij een volgende bestelling. Prima dus, ik had immers gratis bezorgen de volgende bestelling. Je raad het al, nu doe ik de bestelling, en punt een, de kortingscode werkt niet, en punt twee, volgens mij zijn de kosten voor die diepvriesproducten ook niet in mindering gebracht op het totaal. Wellicht halen ze die kosten er nog af als ik de bestelling definitief afrond, maar da heb ik nog niet gedaan aangezien er nu flinke bezorgkosten op de factuur staan. Hopelijk pakt hij de code op een later moment nog. Heeft iemand ervaring met dat verrekenen van die kosten? Werkte dat automatisch zo? Of moet ik dinsdag maar even de klantenservice bellen?
Ik heb laatst ook een verrekening gehad, zag het niet terug tijdens de bestelling, maar wel gewoon op de factuur bij aflevering dus hier ging dat gewoon goed!
Oh, doen ze dat zo? Ja, ze kunnen ook het statiegeld er op die manier afhalen. Maar dan hadden ze in theorie toch ook die kosten er meteen bij de eerste bestelling al af kunnen halen?
Ja, dat vind ik ook wel een beetje vreemd. Ik heb ook wel eens gehad dat iets niet leverbaar was en dan hoefde ik het eerst niet te betalen, werd meteen verrekend!
Wordt verrekend bij het afrekenen, dat heb ik tot nu altijd gehad naar aanleiding van correcties van eerdere bestellingen. Die tweede keer gratis leveren, geldt dat nog? Ik dacht dat dit maar geldig was t/m 17 maart.