Wij zijn echte bankhangers en heb na een dag met de Kids echt geen energie meer. Hoe is dat bij jullie? Zijn jullie S'avonds nog actief?
Op dit moment niet, maar als onze dochter wat beter gaat slapen 's avonds, dan word ik wel weer actiever. Ik houd ook zeker van bankhangen, maar ga ook regelmatig naar vrienden 's avonds en ben van plan om weer te gaan sporten. Ook werk ik regelmatig tot 22.00.
Nee niet echt, maar ik was voordat mijn zoontje er was ook al een fanatieke bankhanger. Ik heb die rust/ tijd voor mezelf 's avonds ook heel hard nodig.
Ik ben momenteel niet zo actief meer 's avonds Ik probeer wel dagelijks nog een en ander in het huishouden te doen, wat overdag niet lukt doe ik 's avonds. Normaal gesproken ga ik, als het droog is, 's avonds een uur wandelen, spreek ik vaker af met vriendinnen etc. De laatste maanden is dat er helaas niet van gekomen.
Nee. Ik heb een regel voor mezelf en dat is dat zodra de kinderen op bed liggen dat ik niks meer doe. Ik ben de hele dag in de weer en savonds wil ik lekker relaxen. Ik ruim nog wel speelgoed op en doe de stofzuiger door het huis heen. Maar daarna lekker met een bak koffie op de bank.
In de winter plof ik op de bank zodra de jongens op bed liggen. In de zomer vindt ik het heerlijk om savonds nog even te gaan hardlopen
Bj mj ligt het ook aan het licht of donker. Nu ben ik 's avonds niet van die bank af te slaan en zou zelfs om 20 uur naar bed kunnen. In de zomer doen we nog van alles 's avonds. Wandeling, zwemmen, koffie op het strand, tennissen, afspreken met vrienden. Maar werken of (vroeger) leren 's avonds ben ik zeker niet goed in!
Ik werk voltijds, dus nadat dochter in haar bed steekt moet ik nog wat opruimen, was opvouwen, en soms zelfs koken. Dus ja, ik ben nog wel even bezig voor ik de tv kan aanzetten.
Als zoontje op bed ligt ga ik douchen/badderen en tv kijken, heerlijk. Zomers zullen we langer buiten zitten ipv tv kijken en als man dan op tijd thuis is misschien darten in het tuinhuis maar daar houdt de avondactie wel mee op
Echt actief niet, maar bankhangen doe ik ook niet. Ik ga meestal zitten naaien (met een naaimachine dus ) 's avonds.
Nooit geweest. Ik ben echt een ochtendmens. 's Ochtends snel wakker en lekker actief (nu ook al groot deel van mijn huishouden achter de rug), 's avonds tegen 19:00 zak ik in en doe ik niets meer.
Soms sporten vroeg in de avond maar meestal doe ik dat ochtends. Avonds meestal rustig. Zonnebankje douchen of tv kijken
Ik zou wel willen, maar nee ik ben niet meer actief dan. Al studeer ik regelmatig 's avonds. Dat is ook best actief . Ik wil graag een paar avonden per week sporten maar ik ben zo moe 's avonds dat het er niet van komt.
Als alles straks weer een beetje loopt met V ga ik twee avonden per week sporten weer. Vaak 1 avond wat leuks doen met vriend of vrienden. Dus ja, ik doe wel wat Savonds. De andere avonden kijken we vaak samen een film.
Ja ik ben wel actief, maar wel met leuke dingen. Huishouden etc. valt daar niet onder . Ik kijk geen televisie, waardoor ik 's avonds tijd heb voor sporten vrienden en andere hobby's waar ik overdag geen tijd voor heb. Heerlijk, echt mijn momentje!
Als het langer licht is ben ik veel meer actief dan in de winter/herfst. Probeer nu 2 keer per week een avond te wandelen maar vaak gebeurt dat niet door regen.
Doe meestal speelgoed opruimen de keuken als er afwas ligt. De wc elke avond ff met een franse slag. En dweilen that's it.