Mijn zoontje heeft binnenkort een kinderfeestje. Nu wil ze graag een cadeaubon. met verjaardags cadeautjes vraag ik altijd wat ze graag willen hebben en dan haal ik dat. Meestal is rond de 10 a 15euro. Maar een cadeaubon voor iemand van 6. Hoeveel doe je dan? 10tje? Ben nog niet zo thuis in de kinderfeestjes haha
Wow, 10 a 15 euro? Dat krijgen ze hier echt niet Ik vind 5 voor een cadeautje een mooi bedrag. Bij een cadeaubon van 5 zou ik me dan weer een beetje lullig voelen, hoewel ik eigenlijk niet weet waarom. Ik zou waarschijnlijk proberen die cadeaubon te vermijden
Ja ik hou er ook niet zo van om geld of een bon te geven. Maar ze wil graag een pony huppeldepup kopen haha. Dit is zijn eerste kinderfeestje..De 10 a 15 euro doe ik veel bij de kids van mijn broer en zusje en vrienden.
Haha dat zou ik ook hebben . Ik zou dan een cadeaubon van 5 euro doen en iets kleins van de action erbij ofzo, dan lijkt het nog wat
Dank meiden. Dan doe ik gewoon 5 euro en idd wat kleins erbij. Vind dat ook prima hoor. Tegenwoordig is het beeld wel een beetje van dat het weinig is maar vroeger haha gaven wij ook 10 gulden max. Doe ik dat :d dankje voor jullie reacties
Ik geef ook tussen de 5 en 10 euro per feestje. Vind het idee van 5 euro cadeaubon en een kleinigheidje een leuk idee.
Hier ook altijd een kado van rond de 5 euro. mijn zoon heeft alleen deze maand al 3x een feestje , meer kan ik echt niet doen elke keer. als ze echt geld of een bon willen zou ik ook 5 euro doen, en een kleinigheidje erbij denk ik.
Tussen de 5 en 10 euro. ligt eraan hoe goed ze ook omgaat met dat kindje Als het een goed vriendinnetje is geef ik meer uit dan aan iemand waar ze amper mee speelt.
Ik vind het altijd knap dat mensen een kado van 5 kunnen vinden voor deze leeftijd. Kleinste lego doosjes zijn 10, iets voor barbie kun je ook niet kopen onder 8-10 en een leuk knutselpakket ook niet. Als ik goedkoper ga zoeken kom ik steeds bij peuterkadotjes uit of iets wat een 6jarige niet meer leuk vindt. Hier dus altijd ergens rond 10 voor schoolfeestjes, voor beste vrienden 15 en voor kinderen in de familie 20
LEGO Friends plezier op het water 41000 | Blokker dit werd hier gevraagd voor een kinderfeestje, prima toch? Verder vroeg een vriendje vorige week ook geld. Ik ben er niet zo'n voorstander van, maar vooruit. Ik wist ook geen alternatief. Hij werd 7 , dus ik heb 7 euro gegeven... Dat zou ik zelf in de situatie van TS ook doen: 6 losse euro's op een leuke kaart plakken, 6 jaar. Meer dan genoeg. Of met iets kleiner geld een vorm van een 6 plakken op een kaart en dan voor 5 euro als je 6 euro niet nodig vind . Ook leuk voor je kind om te maken.
5 euro vind ik zelf meer dan genoeg. als iemand echt geld wil of een kadobonnetje dan kunnen ze ook 5 krijgen met misschien een zakje snoep of een kleinigheidje van bijv action. kinderen uit familie krijgen meer maar kinderfeestjes kun je soms je portemonnee wel blijven trekken
Bij bv het kruitvat hebben ze best veel knutselspullen en bv lego/playmobile doosjes voor die prijs hoor. Bij de blokker hebben ze voor een euro of 3 ook leuke kleine knutseldoosjes dus vind altijd wel wat. Maar geld zou ik ook niet echt leuk vinden om te geven maar ja als dat echt zo gedraagt word. I.d wat de andere zeggen. Iets knutselen met geld erop plakken ofzo