HELP.... ik dacht: ik begin een site, voor mij.. mijn man.. en ons zoontje.. bij everyone.com... ik snap er alleen echt geen jota van :S hoe kan ik deze site mooi krijgen ?? ( hij is nu nog steeds helemaal blanco ) iemand die er verstand van heeft en het mij even kan uitleggen...? of het even voor me wil doen ik geef je met alle plezier mijn gebruikersnaam+ w8woord 8)
everyoneweb.com heb ik zelf ook nooit veel van begrepen. Ik vind persoonlijk Gratis eigen website maken met foto albums en keuze uit 100 templates! veel makkelijker Als je niet veel eisen hebt aan de achtergrond zou je ook eens kunnen kijken op Website maken - Dundle die is nog een stukje makkelijker. En mischien een leuke tip voor als het allemaal gelukt is op Dot TK - Renaming The Internet kun je het lange adres van de site die je gemaakt hebt bijv onzesite.everyoneweb.com veranderen in bijv onzesite.tk Liefs Deb
Goh ja, leuk idee! Zit er ook ff te neuzen, lijkt me ook wel leuk om te doen! Zit toch veel achter de pc, en freubel veel met foto's enzo, is ook leuk om die op die manier te showen. En natuurlijk allerlei updatejes over ons enzo te showen aan bijv. familie! Lees ff mee hoor!
okee ik ga die van mysite eens even proberen, ik heb me zojuist aangemeld... ik ben echt geen ster in dit soort dingen iig bedankt voor de info meer info is natuurlijk ook altijd welkom
www.come2me.nl erg makkelijk! onze cattery site heb ik hier gemaakt. als je um wil zien kan je me pb en