Geld terug bij scapino?

Discussie in 'De lounge' gestart door floor30, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Vanmorgen schoenen gekocht meer bij thuiskomst toch niet tevreden. Op de bon staat artikelen ruilen binnen 14 dagen. Maar heeft iemand weleens geld terug gekregen?

Zag Verder geen leuke schoenen dus zou niet weten wat te moeten ruilen.

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik heb wel mijn geld terug gekregen.
    gewoon proberen. Anders krijg je waarschijnlijk een tegoedbon en die kun je ook volgend jaar pas uitgeven als er wel weer mooie schoenen zijn.

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Je krijgt gewoon geld terug bij scapino

4. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Dankjulliewel! Ga ze morgen maar terug brengen dan.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Heb het laatst gevraagd toevallig.
    Met bon en kaartje is het geen probleem :)
    (en binnen de termijn natuurlijk)

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Vorig jaar leuke schoentjes gekocht voor mijn zoontje. na een week had hij de voorkant al helemaal los liggen. TOen heb ik ook geld terug gekregen.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Scapino doet niet zo moeilijk dacht ik:)

8. Heb er een paar weken geleden nog schoenen terug gebracht, gewoon geld terug gekregen :)

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Scapino is echt top, de schoenen van mijn man lagen na 2 maanden helemaal uit elkaar terwijl hij er alleen gewoon op liep... We mochten na die twee maanden!! Gewoon nieuwe schoenen uitzoeken in dezelfde prijsklasse echt super!

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hier het zelfde 3 maanden en de schoenen (weekend schoentjes) van nijntje kapot kreeg geld terug

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Scapino Noordwijk is wel relaxt en Scapino Arnhem verwacht ik geen problemen mee, want de bedrijfsleidster daar is een oude bekende van mij en een echte lieverd:)

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Toeval wilt dat ik filiaalmanager ben bij Scapino :) En zoals alle reacties al zeggen, dat is geen probleem bij Scapino! Tegoedbonnen doen we niet aan, het is ruilen of geld terug. Met schoenen graag met doos en bon en bij kleding het kaartje eraan met bon. De termijn is idd binnen 14 dagen, en hier en daar heb je daar natuurlijk uitzonderingen op.

Nee, daarin is Scapino zeker heel netjes en ik ben blij ook om te lezen dat dit ook zo wordt ervaren :D

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Scapino doet niet moeilijk, maar in principe moet je altijd je geld terug krijgen hoor. Winkels doen het weleens niet, maar volgens mij moeten ze dacht ik. Wettelijk gezien bedoel ik.

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik vind dat idd wel het minste, zeker als je retour helemaal klopt volgens de voorschriften. Maar ik heb het vorig jaar eens opgezocht en toen las ik dat het terugbrengen omdat het niet past oid geen plicht was voor de winkelier, het is een extraatje naar de klant toe blijkbaar. Wel in het geval van problemen (mankementen e.d.)

Persoonlijk vind ik dat wel raar, en het getuigt van klantvriendelijk vanuit de winkelier. Je wilt toch je klanten houden denk ik dan?

Maar nogmaals, wij doen daar niet moeilijk over bij Scapino, dus gewoon teruggaan zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina