Gisteren zag ik dit artikeltje, over een vrouw die van haar huisbaas haar was niet meer op haar balkon mag hangen. Hij vind het er niet netjes uitzien en bovendien zou de was buiten hangen niet meer van deze tijd zijn, omdat iedereen tegenwoordig een wasdroger heeft. De was van Agnes mag niet meer drogen op het balkon - AD.nl Ik vind het zo belachelijk dat iemand van zijn huisbaas zijn was niet op het balkon op mag hangen, dat ik me afvraag of dit echt waar is. Het lijkt me dat hij niets te zeggen heeft over wat zij op haar balkon doet. Wat ik me vooral afvraag, is of anderen ook vinden dat dat de was ophangen niet meer van deze tijd is, omdat iedereen een wasdroger heeft. Wij hebben geen wasdroger en met dit weer hangt de was hier lekker in de tuin in het zonnetje. Ik voelde me dus een beetje op mijn pik getrapt!
Wij hebben geen droger en bij ons hangt het zodra het kan lekker buiten aan de lijn. Belachelijk dat een huisbaas zoiets kan of mag beslissen, ik vind het er altijd wel gezellig en zomers uit zien.
Nou dat is echt niet raar hoor. Hier ook geen wasdroger en zolang 't niet regent, hangt de was lekker buiten te wapperen!
Ik verhuis volgende week naar een huis met een tuintje, zeker weten dat over 2 weken de was buiten te drogen hangt hoor Ik hang m'n kleren nu ook op, maar dan op een wasrek op de badkamer. Kleding doe ik niet in de droger.
Euhh ja zodra het droog is en het zonnetje schijnt hang ik het lekker buiten! Zeker straks als het warmer wordt het is zo droog scheelt drogen ( en dus energie! )en het ruikt veel frisser! En ik vind het wel van deze tijd ( beter gezegd tijdloos ) want ik kan me niet heugen dat mijn moeder alles in de droger propte! Die hing/hangt het altijd buiten als het kan.
Hebben wel een droger, maar als het buiten mooi weer is, hang ik het net zo lief buiten hoor. Kleding doe ik sowieso niet in de droger en hang ik weg om te drogen.
Hier gaat bijna alles wel in de droger. Heb maar een klein wasrekje om het op te hangen. Dat is dan voor dingen die niet in de droger kunnen. De tuin is te postzegelig voor een droogding en in huis verder ook geen goede plek. Wil misschien nog wel wat op het balkon maken.
Ik heb ook een droger, maar met mooi weer hangt het buiten hoor! Niks lekkerder als wasgoed dat buiten gehangen heeft. In de winter hangt het in het trapgat.
Ik heb een droger maar hang het meeste buiten. Eigenlijk gaan alleen handdoeken en beddengoed in de droger, in de winter ook spijkerbroeken.
Hier gaat alles aan de waslijn gebruik me driger echt zelde Maar die vrouw deed het volgens mij op de galerij als je de foto zo bekijkt
Kleding gaat hier niet in de droger hoor. En de handdoeken en sokken die wel in de droger gaan die doe ik op de lage stand. Alleen in hoge nood gaat er kleding in de droger. In de periode van zindelijkheidstraining heeft er wel eens kleding in gezeten omdat ik geen droge broek meer voor hem had.
Ik heb wel een droger, maar daar gaat lang niet alles in. Alleen handdoeken etc, sokken, ondergoed, rompers, pyjama's en onderlakens. Bovenkleding en beddengoed hang ik allemaal op, want dan droogt het netter en blijft het mooier. Als je ziet hoeveel pluis ik na elke droogbeurt uit de filters haal, verbaast het me wel eens dat ik nog handdoeken over heb.
Ik heb een droger maar die wordt zelden gebruikt. . Heerlijk de was buiten hangen. Droogt in mum van tijd en ruikt ook nog eens heerlijk. Bij slecht weer hangt mijn was op zolder.
Hier gaan de handdoeken ongeacht het seizoen, wel in de droger. Aan de lijn worden ze zo hard en wij zijn nu eenmaal een beetje verwend... 😅 Kleding hangt wel lekker buiten met mooi weer. Anders op een rekje binnen...
Ivm extreme allergieën gaat hier alles in de droger... Anders hing het gewoon lekker buiten vind het zo heerlijk ruiken!
Ik ben blij dat ik kan constateren dat ik niet hopeloos ouderwets ben, maar tijdloos! In dat geval zou ik het inderdaad wel begrijpen dat een huisbaas dat niet ziet zitten. Maar ik kan dat niet goed zien op de foto. Er zitten niet altijd van die hoge tussenschotten tussen balkons van verschillende bewoners. Soms zijn het lage schotten, tot ongeveer heuphoogte. Op de foto kun je niet goed zien hoe dat zit. In de tekst hebben ze het wel iedere keer over balkon.
Mijn droger is kapot en heb 5 lijnen in huis. maar hang nu met dit weer ook veel over het balkon hoor