geld terug van kindertoeslag!!

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    jaaa, we krijgen best wat geld terug van de belastingdienst. alleen moet ik nou een wijziging doorgeven, dus ik bellen. krijg ik eerst een heel menu, vervolgens de melding dat iedereen in gesprek is en dat ik later terug moet bellen, want de verbinding wordt verbroken.

jeetje, kan ik niet gewoon ff wachten ofzo???

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja dat vond ik ook raar, meestal blijft de telefoon dan overgaan met af en toe de mededeling dat alle medewerkers nog in gesprek zijn maar de verbinding verbreken is niet klantvriendelijk, dan kom je altijd weer onderaan de wachtlijst als je terugbelt!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik wilde de belasting ook bellen vorige week maar elke keer wordt de verbinding verbroken om gek van te worden.
    Ik bel nu ook niet meer ik hoor het vanzelf wel een keer waarover ze een brief stuurden

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Je kunt ook een wijziging doorgeven via internet, of formulieren downloaden en opsturen. Wijzigingen doen ze meestal toch niet telefonisch en het duurt hoe dan ook 6 weken voor het is doorgevoert.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    nou nog een paar keer gebeld, toen uiteindelijk in de wacht gezet voor 1 tot 3 minuten (werd er gezegd). zijn er uiteindelijk 10 geworden. moet idd iets downloaden, uitprinten en opsturen. is weer geregeld. en het geld staat al op de rekening, dat word shoppen!!!

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Als er een nummer in de brief staat voor bellen vanuit 't buitenland, bel je dat, doe je alsof je neus bloedt en wordt je keurig ergens vooraan in 't rijtje wachtenden gezet...

Niet erg aardig naar de andere wachtenden toe, maar 't werkt wel...

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het kan via internet, dat zou ik doen (heb ik gedaan bedoel ik!)
    groetjes

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ja er zijn de laatste dagen toch zoveel foute brieven gestuurd vanuit de balstingdienst?
    Ik vroeg me af welke dat dan zijn.
    We hebben over 2008 bijna 1000 teruggekregen, afgelopen weekend moest ik ineens nogmaals de gegevens invullen over de kinderovangtoeslagen en nu krijg ik ineens in totaal 3 brieven (waarom dat niet in 1 brief kan!?) waarvan een broef gedateerd 3 augustus, knap hoor! en moet ik €175 terug moet betalen???
    Huh!??
    Klopt dat wel? aangezien er zoveel foute brieven gestuurd zijn?

9. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    op www.toeslagen.nl kun je een proefberekening maken aan de hand van het verzamel inkomen wat op je aangifte inkomstenbelasting staat. dan kun je checken of het klopt, heb ik net ook gedaan... nou ja, ik heb mijn eigen programma gebruikt, maar het klopte in ieder geval, dus ga lekker feestvieren... (morgen 3 jaar getrouwd, dus komt goed uit :p)

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Wij hebben een foute brief gekregen voor de algemene heffingskorting. Hebben ze mijn zoontje niet meegerekend en werd ik gekort, de volgende maand moet het weer in orde zijn, maar dat moet ik nog zien...

Deel Deze Pagina