ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar vind het initatief te mooi om niet te delen. Helaas kan ikzelf niet haken maar mn moeder is druk aan de slag. Er is ook een fb pagina van mocht er iemand vragen over hebben
Mijn moeder haakt ook mee voor deze organisatie! Las laatst ook dat ze bij Kleinekanjers ook haaksters zoeken voor kleine octopusjes
Geen idee? denk het niet eigenlijk. Kijk anders even op de fb pagina van hun daar zal het vast uitgebreider staan.
Ja super initiatief ik steun ook op fb! De octopussen maken de veel te vroeg geboren beebjes kalm zo mooi...
Dit is toch geen gunst? Maar een tip voor de haaksters onder ons! Die het leuk vinden om ook eens voor een ander te haken!
ik vind het een geweldig initiatief en hoop dat dit topic niet gesloten wordt. Alleen kan ik helaas niet haken......
Allemaal meedoen hoor!! Ik steun ze op een andere manier, ik kan helaas niet haken. Vooral blijven delen deze actie en organisatie.
dat was indd ook mijn gedachte toen ik het plaatste en niet om mensen om een gunst te vragen. Dus ik hoop dat dat geen reden is om dit topic te sluiten maar mochten de beheerders het anders zien dan hoor ik het wel ik kan zelf ook niet haken anders had ik zeker meegedaan.
Voor wie niet kan haken, maar wel zou willen; kijk eens op youtube. Daar staan goede filmpjes op om het te leren.
leuk ! die octopussen zijn toch voor zweden of denemarken (of ergens daar in de buurt ) is dit poppetje voor in nederland?