geld verdienen doormiddel van lezen van mailtjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb er een eigen website voor gemaakt met hoe het werkt.

Op een gegeven moment was ik lid van zo'n 60 sites (en er zijn er nog veeeeel meer), dan krijg je dus gewoon 140mailtjes PER DAG!. Ik deed dus niet veel meer dan klikken. En het merendeel levert geen drol op.
    Ik heb er nu nog wel een paar, natuurlijk moneymiljonair (nu 53 euro staan, dit overigens wel in jaaaren opgebouwd), euroclix (nu 85 euro, ook al paar jaar lid van), zinngeld (13,45, hier kan je ook verdienen door chatten en door reactie op nieuws te geven, hier ben ik 2 jaar lid van), dit zijn sites die heel betrouwbaar zijn en ook wat bekender. Dan heb ik nog 8 euromail en 5 euromail met allebei 10 euro (doe ik sinds mei). In totaal doe ik nog 16 sites redelijk actief.

Het addertje onder het gras... de mailtjes die je krijgt zijn reclame mailtjes! (En daarom kan het betaald worden omdat de adverteerder zo best wel veel mensen bereikt die hun site bezoekt)
    Op dit moment kan ik 180 euro laten uitbetalen.
    Dus ja het is leuk verdienen, maar als je het echt actief doet dan kost het je heeeeeel veel tijd en veel mailruimte.

Mocht je mijn site willen... pb me even :D

Groetjes Daphne

Deel Deze Pagina