Geld verdienen in tijden van crisis 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij krijgen ieder jaar korting van kpn. 2 of 3 jaar geleden mee begonnen. Maand voor contract afloopt bellen. Aangeven dat je contract bijna verloopt en dat je graag wil weten of ze nog een leuke aanbieding hebben. Voor dit jaar hebben we een half jaar 12,50 korting

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden al eens gedacht aan overbodige spullen in huis.
    Waar je mis geld voor vangen kunt, en op mp zetten .
    Hier al mooi wat extra aan verdiend.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Marnat zoveel spullen heb ik niet, maar ik ga wel met koningdag op rommelmarkt staan

4. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    nou meiden ik ga dit ook maar eens volgen over 2 weken begint mijn verlof al ben ik nu onverwachts met ziektebed dus ga er binnen kort overal achteraan vragen tot wanneer mijn contract loop zo dat we dit ook bij kunnen houden en wat ze me eventueel kunnen aanbieden

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij wel doordat we de keuken en woonkamer opgeknapt hebben .
    En dan leg je het weg en heb je een rommelkamer als gevolg:D
    En nu zijn we de spullen op mp aan het zetten en al aardig wat kwijt geraakt.

Konniging dag gaan wij ook op rommel markt staan.

Van ziggo film 1 op gezegd vandaag scheelt ook weer.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Energie binnen kort ook nog uitzoeken welke goedkoop is.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Dit moet ik ook nog doen

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij geven ons jaarverbruik altijd in op zo'n vergelijkingssite. Wij stappen elk jaar over i.v.m. zogenaamde welkomstpremies. De vorige bewoners verbruikten op dit huis 180 euro p.m. Wij komen nu nog niet eens op 110 euro uit, mede door ook wat isolatieaanpassingen. Maar wij stappen dus ook elk jaar over. Let wel op de voorwaarden. Soms mag je bijv. 3 jaar geen klant geweest zijn. Maar ja, er zijn zo veel aanbieders :)

Het kan dus ook veel lonen om bijv. isolatie in je spouw aan te laten brengen als je dit nog niet hebt. In ons geval kostte dit ca. 1200 euro (2/1 kap woning via Nuon). Als we even rekenen met de 70 euro p.m. die we nu besparen, hebben we dit er dus met 17/18 maanden al uit. Natuurlijk is die 70 euro niet volledig aan de isolatie toe te schrijven, maar ik wil alleen aangeven dat dit ook een manier is om uiteindelijk geld te besparen.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lief of Stoer@ We komen er deze week nog niet aan toe om het uit te zoeken.
    Ben eerst nog veel met mp bezig en een kamer aan het opruimen hier.
    Wat extra verdienen.

Bedankt voor het advies.

10. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Maar dat geeft ook niets. Die sites zijn 24/7 bereikbaar. Wanneer het jou uitkomt dus ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dan hebben we tijd genoeg :D

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Manlief heeft enkele weken geleden met upc gebeld over kapotte mediabox, voor de derde keer. Jongen aan de andere kant van de telefoon wilde weer een nieuwe opsturen, maar ml wilde dat niet meer, die wilde een goed alternatief hebben. Jongen on niets voor ons doen zei ie. Ml heeft toen aangegeven dat hij op wil zeggen, met als gevolg dat hij iemand anders aan de telefoon kreeg met meer bevoegdheden denk ik... Resultaat: horizon alles in 1 pakket voor 45 euro, plus een maand gratis film1. Scheelt ons dus gewoon 20 euro per maand... Hoe snel is dat verdiend!!!

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier 60 a 70 euro per maand bespaard. Een verzekering waar we niet heel veel aan hebben opgezegd. Eentje overgesloten met dezelfde voorwaarden maar langere dekking voor een lagere prijs. Moet wel eenmalig afsluitkosten betalen aan onze financieel adviseur.
    En de energiemaatschappij ook gebeld en nu ruim 10% korting op de tarieven gekregen.

Ik is blij :D

Iemand ervaring met tele2 voor het internet? Misschien ook even proberen :)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Upc heeft het top geregeld , ik maak al paar dagen gebruik van nieuwe kastje met opnemen en pauzeren ,120mb e en HBO 4 maanden gratis, kastje als extra service gratis,omdat er eerst wat fout ging, en 10euro jaarlang blijf bij upc korting, yeahh ben happy

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#35 Sila24, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2014
    tele2 geeft nooitkorting

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Met upc kun je goed onderhandelen:D. Wij betalen nu 45 euro in de maand voor dat pakket. De vrouw aan de telefoon zei zelf al dat we over een jaar weer moesten bellen, als de korting afloopt, omdat we dan weer kunnen onderhandelen ;)

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was er met UPC niet te onderhandelen. Waar nieuwe klanten en sneller internet en goedkoper uit waren konden ze ons dat niet bieden ;)
    Uiteindelijk met heel veel pijn en moeite wel gelukt, maar dat was het dan ook wel. Ok €10,- in de maand goedkoper uit dus mag niet mopperen, maar goed te onderhandelen viel er niet.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#38 Sila24, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2014
    De eerste keer toen ik belde , ik wou echt opzeggen want ik zag tele2 alles in 1 pakket voor eerste 9 maanden voor 20 euro actie, dus ik belde of ze actie hebben want tele2 is goedkoper, toen had ik een hele aardige mevrouw, ze zei dat ze me alleen 10 euro korting in de maand kan geven, toen vroeg ik of ik even thuis mag overleggen met man, en dat ik later weer terugbel, dat was geen probleem. Zo gezegd zo gedaan, ik bel, krijg ik 1 of ander brutale,bijdehante jonge aan de lijn, Zegt ie nee hoor mevrouw die pakket kost 50 euro, ik weet niet hoe u aan de info komt dat u korting krijgt , en uw contract loopt pas in maart af, ik zeg ik heb net je collega gesproken,nou dan ga ik opzeggen, daag! Toen heb ik weer gebeld en gelijk in het menu naar afdeling opzeggen, toen kreeg ik excuses etc, en mocht ik het apparattuur ook gratis erbij :D

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ow echt incl HBO ?? Ja lekker is dat he ik ga volgend jaar weer bellen :D Scheelt me teveel om het niet te doen ;) ik heb nu 150 euro bespaard

20. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb 6 jaar lang internet en bellen abo gehad bij Tele2 en ik kreeg elk jaar aan het einde van het contract een nieuwe aanbieding met fikse kortingen! Vorig jaar zelfs de eerste 9 (!) maanden een korting van 75%! Dit jaar voor het eerst geen interessante aanbieding dus nu overgestapt naar Ziggo, gratis tablet erbij, ook leuk :)
    Dus mijn ervaring met Tele2 wat betreft kortingen is prima geweest!

Deel Deze Pagina