Wij krijgen ieder jaar korting van kpn. 2 of 3 jaar geleden mee begonnen. Maand voor contract afloopt bellen. Aangeven dat je contract bijna verloopt en dat je graag wil weten of ze nog een leuke aanbieding hebben. Voor dit jaar hebben we een half jaar 12,50 korting
Meiden al eens gedacht aan overbodige spullen in huis. Waar je mis geld voor vangen kunt, en op mp zetten . Hier al mooi wat extra aan verdiend.
nou meiden ik ga dit ook maar eens volgen over 2 weken begint mijn verlof al ben ik nu onverwachts met ziektebed dus ga er binnen kort overal achteraan vragen tot wanneer mijn contract loop zo dat we dit ook bij kunnen houden en wat ze me eventueel kunnen aanbieden
Wij wel doordat we de keuken en woonkamer opgeknapt hebben . En dan leg je het weg en heb je een rommelkamer als gevolg En nu zijn we de spullen op mp aan het zetten en al aardig wat kwijt geraakt. Konniging dag gaan wij ook op rommel markt staan. Van ziggo film 1 op gezegd vandaag scheelt ook weer.
Wij geven ons jaarverbruik altijd in op zo'n vergelijkingssite. Wij stappen elk jaar over i.v.m. zogenaamde welkomstpremies. De vorige bewoners verbruikten op dit huis 180 euro p.m. Wij komen nu nog niet eens op 110 euro uit, mede door ook wat isolatieaanpassingen. Maar wij stappen dus ook elk jaar over. Let wel op de voorwaarden. Soms mag je bijv. 3 jaar geen klant geweest zijn. Maar ja, er zijn zo veel aanbieders Het kan dus ook veel lonen om bijv. isolatie in je spouw aan te laten brengen als je dit nog niet hebt. In ons geval kostte dit ca. 1200 euro (2/1 kap woning via Nuon). Als we even rekenen met de 70 euro p.m. die we nu besparen, hebben we dit er dus met 17/18 maanden al uit. Natuurlijk is die 70 euro niet volledig aan de isolatie toe te schrijven, maar ik wil alleen aangeven dat dit ook een manier is om uiteindelijk geld te besparen.
Lief of Stoer@ We komen er deze week nog niet aan toe om het uit te zoeken. Ben eerst nog veel met mp bezig en een kamer aan het opruimen hier. Wat extra verdienen. Bedankt voor het advies.
Manlief heeft enkele weken geleden met upc gebeld over kapotte mediabox, voor de derde keer. Jongen aan de andere kant van de telefoon wilde weer een nieuwe opsturen, maar ml wilde dat niet meer, die wilde een goed alternatief hebben. Jongen on niets voor ons doen zei ie. Ml heeft toen aangegeven dat hij op wil zeggen, met als gevolg dat hij iemand anders aan de telefoon kreeg met meer bevoegdheden denk ik... Resultaat: horizon alles in 1 pakket voor 45 euro, plus een maand gratis film1. Scheelt ons dus gewoon 20 euro per maand... Hoe snel is dat verdiend!!!
Hier 60 a 70 euro per maand bespaard. Een verzekering waar we niet heel veel aan hebben opgezegd. Eentje overgesloten met dezelfde voorwaarden maar langere dekking voor een lagere prijs. Moet wel eenmalig afsluitkosten betalen aan onze financieel adviseur. En de energiemaatschappij ook gebeld en nu ruim 10% korting op de tarieven gekregen. Ik is blij Iemand ervaring met tele2 voor het internet? Misschien ook even proberen
Upc heeft het top geregeld , ik maak al paar dagen gebruik van nieuwe kastje met opnemen en pauzeren ,120mb e en HBO 4 maanden gratis, kastje als extra service gratis,omdat er eerst wat fout ging, en 10euro jaarlang blijf bij upc korting, yeahh ben happy
Met upc kun je goed onderhandelen. Wij betalen nu 45 euro in de maand voor dat pakket. De vrouw aan de telefoon zei zelf al dat we over een jaar weer moesten bellen, als de korting afloopt, omdat we dan weer kunnen onderhandelen
Hier was er met UPC niet te onderhandelen. Waar nieuwe klanten en sneller internet en goedkoper uit waren konden ze ons dat niet bieden Uiteindelijk met heel veel pijn en moeite wel gelukt, maar dat was het dan ook wel. Ok 10,- in de maand goedkoper uit dus mag niet mopperen, maar goed te onderhandelen viel er niet.
De eerste keer toen ik belde , ik wou echt opzeggen want ik zag tele2 alles in 1 pakket voor eerste 9 maanden voor 20 euro actie, dus ik belde of ze actie hebben want tele2 is goedkoper, toen had ik een hele aardige mevrouw, ze zei dat ze me alleen 10 euro korting in de maand kan geven, toen vroeg ik of ik even thuis mag overleggen met man, en dat ik later weer terugbel, dat was geen probleem. Zo gezegd zo gedaan, ik bel, krijg ik 1 of ander brutale,bijdehante jonge aan de lijn, Zegt ie nee hoor mevrouw die pakket kost 50 euro, ik weet niet hoe u aan de info komt dat u korting krijgt , en uw contract loopt pas in maart af, ik zeg ik heb net je collega gesproken,nou dan ga ik opzeggen, daag! Toen heb ik weer gebeld en gelijk in het menu naar afdeling opzeggen, toen kreeg ik excuses etc, en mocht ik het apparattuur ook gratis erbij
Ow echt incl HBO ?? Ja lekker is dat he ik ga volgend jaar weer bellen Scheelt me teveel om het niet te doen ik heb nu 150 euro bespaard
Ik heb 6 jaar lang internet en bellen abo gehad bij Tele2 en ik kreeg elk jaar aan het einde van het contract een nieuwe aanbieding met fikse kortingen! Vorig jaar zelfs de eerste 9 (!) maanden een korting van 75%! Dit jaar voor het eerst geen interessante aanbieding dus nu overgestapt naar Ziggo, gratis tablet erbij, ook leuk Dus mijn ervaring met Tele2 wat betreft kortingen is prima geweest!