Mijn man gaat even bellen naar Tele2 en anders stappen we over naar Online. Dat is goedkoper dan wat we nu hebben.
Telfort is ook goedkoop vind ik. We hebben dan een standaard pakket, internet, tv en bellen voor 45 euro, dat is incl onbeperkt bellen naar 06 en vaste telefonie.
Ik las vanochtend op de nieuwspagina dat ziggo wordt overgenomen door upc. Ik vraag me dus af of het nog zin heeft als ik met ziggo ga bellen
Ook een tipje, niet zozeer besparen. maar vroeger had je van die consulentes die party's gaven. tegenwoordig gaat dat steeds vaker ook online dus kan je een lekker zakcentje bijverdienen en je hoeft niet alles af te gaan , gewoon vanuit je laptopje. Ik g er binnenkort ook mee beginnen met verzorgingsproducten en sieraden en andere beauty dingetjes.
Jij hebt een oude aanbieding zeker? Als ik bij telfort kijk, zie ik dit Jouw pakket Alles-in-1 pakket 36,00 Bellen Onbeperkt NL 15,00 Prijs per maand 51,00 Eenmalige kostenVerzend- en administratiekosten 30,00 Totaal eenmalig 30,00 KortingBellen Onbeperkt NL 2mnd- 30,00 Totaal korting- 30,00 Heeft telfort een goed bereik en weinig storingen?
Nou.... Het gratis onderling bellen verdwijnt per april. Alle pakketten worden vanaf 1 april weer duurder. Dus dat er niks veranderd.....
ellen, zie nu pas je vraag sorry. hetzelfde als de tupperware en al die andere . alleen hoef je niet alle party's af maar maak je er een webshop voor. Ik ga het er nu bij doen voor nu skin
Bedankt voor het omhooghalen van dit topic, ik ben beniuewd naar andere mensen die besparen en op wat voor manier
Vorig jaar weggegaan bij de grootste energie-leverancier van 't land (hier in BE). Ons afscheidscadeau was een terugbetaling van 500 euro van onze voorschotten (teveel betaald) . Overgestapt naar een kleiner bedrijf, voorschotten ook zelf naar beneden gehaald. En nu - na weer een jaar - de afrekening ... We krijgen nog es 70 euro terug ... Met een maandelijks voorschot van 63 euro (waar ze mij eerst 135 euro wilden laten betalen maandelijks) vind ik dat "niet slecht" . Mijn gsm (ik gebruik dat ding alleen om te bellen en te sms'en) heb ik een paar maanden geleden op abonnement gezet. Was er altijd tegen, maar het scheelt mij wel dik 10 euro per maand. En stel dat ik ooit over de limiet zou gaan van wat ik "krijg" (heb een bepaald aantal minuten en aantal sms'en), bel ik nog goedkoper dan vroeger . Waarom dat dat tarief alleen kan voor abo's en niet voor prepaid-kaarten is mij ook een raadsel.
(Voor de duidelijkheid ... Ik ben Belgje.) Zat bij Electrabel en ben overgestapt in een groepsaankoop naar Eneco. Bij Electrabel betaalden we 110 euro voorschot het eerste jaar dat we hier woonden en hebben we dus na een jaar 500 euro teruggekregen. Bij Eneco wilden ze op basis van die 110 euro en de verdere stijging van de prijzen mij op 135 euro per maand zetten, maar dat heb ik snel naar beneden gehaald (als ik maar voor 70 euro verbruik bij Electrabel, ga ik echt niet het dubbel aan voorschotten betalen, dan had ik desnoods op 't eind van 't jaar wel bijbetaald) ... Hun voorstel na een maand verbruik te zien was 63 euro. En we trekken nu dus weer 70 euro terug . Voor mijn gsm zit ik bij Mobistar. Mijn abo is er ééntje dat je alleen via internet kon afsluiten (8 euro per maand - 1.5 uur bellen en 100 sms'en, ik heb een hele simpele foon en gebruik dat ding dus ook enkel maar om te bellen en te sms'en). Die belminuten krijg ik er overigens wel bijna uit, maar ik stuur misschien maximum 20 sms'en per maand. Bij mijn prepaid kaart zat ik met eenzelfde profiel makkelijk aan iets van een 15 à 20 euro per maand (heb ik een jaar of wat gedaan omdat ik geen zin had in een abonnement).
Ik zit nog maar een half jaar bij UPC, het duurt dus nog een half jaar voordat mijn contract erop zit. Heeft het dan zin om nu al te bellen of moet ik wachten tot m'n contract erop zit?
Wij zitten ook bij ziggo en zit toch te denken over te stappen naar telfort of online Daar betaal ik bijna 20 euro minder voor het zelfde Maar ben altijd zo bang dat het dan niet bevalt... Bij online kunnen we helaas ook alleen t laagste pakket nemen van internet omdat de andere bij ons niet kunnen ofzo. Ziggo is erg fijn maar we hebben zoiets van als t goedkoper kan dan natuurlijk t liefst goedkoper Zaten eigenlijk alleen bij ziggo ivm gratis bellen. Hebben jullie ervaring met online t laagste pakket of telfort ?
Jmay@ Dat scheelt ook al erg veel , wij gaan daar ook maar eens kijken iedere 1euro is er 1. Bedankt voor het delen , er stappen een heleboel mensen over .