Ik ben over gestapt van ziggo naar telfort en ben nu gauw weer terug gegaan naar ziggo Wat een ballentent is telfort zeg. Veel storingen waar niks aan gedaan werd. Verkeerde rekeningen enz. Alles gaat bij telfort via de telefoonlijn. Ik heb boven geen telefoonkabel liggen dus de ontvanger moest via een lange kabel van beneden af of draadloos (wat stoorde als een gek). Waardeloos. De modem is er een paar x uitgevallen dus ik had helemaal niks. Geen tv, geen internet en geen telefoon. Heb bij ziggo nog nooit gehad dat alles er in 1x uit lag. Ben blij dat ik weer terug ben bij ziggo.
Hier upc, duurste horizon alles in 1 pakket voor 50 pm incl babytv, extra hd tv zenders en een jaar lang film 1 voor 5 euro pm plus 3 mnd abonnement geld terug omdat we problemen bleven houden met de mediabox en de monteurs het niet wisten op te lossen. Helaas is ook horizon bagger hier vooral met Wifi dus we stappen op maar helaas krijg ik nergens anders zoveel voor zo weinig
Ik doe in magneetsierraden en wat ik merk is dat mensen toch vaak wel alles in het echt willen zien enz. En online lijkt misschien makkelijker maar dat is het vaak niet.. Je moet goed vindbaar zijn en veel reclame maken wil je met je webshop een beetje bekendheid krijgen, zeker als er al verschillende in dezelfde regio zitten!\ Ik heb het geluk dat ik in een van de beste teams van Nederland ben ingestapt die je ook echt begeleiden en je niet alleen maar inschrijven om aan je te verdienen maar ook echt in je te investeren, anders was het lastig geworden om er tussen te komen. Maar alleen online ja dat moet je echt niet te rooskleurig inzien
ja dat was 36 euro per maand. ben alleen benieuwd of telfort nou ook echt wel een beetje goed is... anders zit ik straks met telfort en werkt het allemaal niet... je betaalt wel 30 euro aansluit kosten geloof ik
oh lees nu jullie reacties... dan ga ik er bij ziggo gewoon een pakket afgooien..want we gebruiken de telefoon helemaal niet.. niet dat het erg veel scheelt dan nu 55 euro en dan 48 ..maarja elke euro is er 1 he haha
Jmay@ Wij gaan alles eerst bij langs en daar uit bepalen we welke het gaat worden . Telfort denk ik dus niet als ik het zo lees. Kpn schijnt ook wel te schelen kwa geld tegen over ziggo.
KPN en Telfort zijn toch hetzelde (athans eigenaar) Wij hebben telfort, mijn ouders KPN, zelde materiaal. overgens totaal geen klachten hoor, wel contract bijna afgelopen dus ga wel bellen voor korting en anders overstappen.
Dobbel@ Ok weten we dat ook weer. We gaan toch meer dingen uit zoeken waar we op kunnen besparen. Energie en verzekeringen bv . Maar we moeten er eerst tijd voor vinden.
Nou wij zijn er uit met telfort 6 maand gratis internet (korting van 21 euro) plus 6 maand videoland unlimitid gratis, (normaal 10 euro per maand) ging erg moeizaam, maar toch zijn we nu blij.
Hoezo zijn ze oplichters? Ik ben 6 jaar klant geweest en nooit klachten gehad. Laatste keer zelfs 9 (!) maanden 50% korting gehad. Helaas konden ze me dit jaar niks leuks aanbieden dus toch maar overgestapt.