ik zoek een webwinkel waar je goedkoop originele gilette mach3turbo scheermesjes kunt kopen. voorheen kocht ik ze op dagelijksgebruik.nl maar die site lijkt aardig 'dood' (klantreacties al maanden niet bijgewerkt) en de scheermesjes staan er niet meer op. een goeie vervanger heb ik nog niet gevonden, en in de winkel zijn ze helemaal belachelijk duur. wie weet een goeie site?
ik koop altijd wegwerp mesjes bij de drogist, een paar euro voor 5 mesjes. die gilette vind ik belachelijk duur
Ik haal ze nog wel eens bij Zeeman voor mezelf van Gilette, maar volgens mij hebben ze ook voor mannen, alleen het aanbod varieert nogal en ze hebben ze niet altijd. Oh shit, ik zie dat je een webwinkel zoekt.
heb je er ervaring mee? er gaan nogal wat verhalen rond dat er veel nepmesjes verkocht worden, die gewoon erg bot zijn e.d. en wél de gilette verpakking hebben
Ja mijn man, vader en zwager gebruiken ze. En ze werken prima. Overigens heeft mijn man wel de fusion.
je kan natuurlijk ook naar de bazaar (zwarte beurs) daar zijn ze ook goedkoper.... maar ja het is nou eenmaal een dure hobby zeg ik maar altijd. mijn vriend heeft de gilette fusion nou die zijn pas belachelijk duur... maar op de bazaar wel een stuk goedkoper.scheelt soms wel bijna 7 euro... gr samantha
Wij slaan altijd in 1 keer in als we in Beverwijk zijn. In April gaan we weer, is nodig ook want het voorraadje word weer minder
doen wij ook als we naar de zwarte markt gaan. lekker alles inslaan scheermesjes,shampoo en vooral make-up! voor mascara en foundation betaal ik wel 10 euro minder!
bij de zeeman hebben ze, ze wel eens. Dan een houder met dacht 8 mesjes erbij voor 10 a 15 euro weet neit precies meer. Maar zijn die van mach3 echt het merk ook gebruik ze zelf ook altijd. Nu alleen helaas al een hele tijd niet gezien, maar komen vaak in het begin van het voorjaar weer.
Op de zwarte markt hebben wij 2 keer gehad dat het nep mesjes waren waar mijn man zijn gezicht aan opengehaald heeft. Daarom nu niet meer van de zwarte markt.
Mijn man heeft de 'gewone' Gilette Fusion. Daar passen de mesjes van de Gilette Fusion POWER zeker niet op...?
volgens mij wel want er komt altijd een man bij mij in de etos en die koopt altijd de gewonen fusion voor op zijn fusion power...want de gewone zijn goed koper dan de power... dus het past denk ik wel... gr samantha