Goedemorgen, Kan iemand mij vertellen of we de kinderopvangtoeslag gewoon door kunnen laten lopen als ik met zwangerschapsverlof / bevallingsverlof ben? Beiden werken we gewoon, als ik niet met zwangerschapsverlof ben. Is het dan mogelijk om dit op een gegeven moment om te zetten naar BSO? En zo ja, krijgen we daar dan ook opvangtoeslag voor? (is een geregistreerd kinderdagverblijf) Alvast bedankt!
Dit blijft gewoon doorlopen en bso ingekocht bij een erkende organisatie krijg je ook gewoon toeslag voor.
Fantastisch! Dank jullie wel voor jullie reactie. Dan ga ik eens even contact opnemen met onze kinderopvang / BSO.
loopt gewoon door omdat je nog gewoon in dienstverband bent. kdv kan je gewoon omwisselen voor bso. even bij bso aanvragen en het uurloon en de uren vragen. vervolgens kan je die op mijntoeslagen aanvragen en de kdv op een bepaalde datum stop zetten. voer deze wijziging wel ruim van te voren in anders kan het zomaar zijn dat het niet goed doorloopt. dan krijg je toch nog toeslag voor kdv en niks van bso of beide. moet het weer verrekend worden en ander gedoe.
Ik ben op dit moment ook ruim op tijd. Dus even afwachten wat de kinderopvang zegt wat betreft onze voorkeuren voor dan en dan kunnen we wat mij betreft alles invullen.