Jaja hij is er weer... ook ik heb een jurk nodig voor een bruiloft in Augustus. Het is de bruiloft van mijn broer dus jurk mag best wat kosten weet iemand nog goede sites mag ook internationaal. Wat voor stijl ik zoek? Het liefst wel een lange jurk.... Bvd!
Love Bandeau Maxi Dress - Lipsy Little Mistress One Shoulder Maxi Dress - Lipsy Twin Sister Sulpher Cut Out Maxi Dress - Lipsy Little Mistress Maxi Dress - Lipsy
Hm, lange jurk wat mag kosten en mag ook internationaal. Heb je een creditcard (zonder limitiet?) Ik vergaap me vaak uit verveling op Dresses | Designer | Clothing | NET-A-PORTER.COM Net-A-Porter heeft DE jurken
Als hij wat mag kosten, dan zou ik bij supertrash kijken. Hun hebben vaak hele mooie jurken!! Echt mijn favoriet.
En anders heeft Morgan De Toi altijd hele mooie betaalbare jurken. Winkel zit in de Kalverstraat Morgan - NOUVELLE COLLECTION - Robe
Als je zwanger bent: Tiffany Rose of Neufmoisbelle. Als je niet zwanger bent: Esprit (speciaal gedeelte voor bruiloften), Asos, Steps....
Waar je ook altijd voor hele mooie jurken kan kijken als het wat mag kosten is van karen millen. Ik ben er helemaal weg van, en lijk ook altijd dat je met idee figuur de jurk goed staat! Laatste keer was ik tijdens het passen in een jurk en 2 andere dames in dezelfde, klein groot wat breder etc en hij stond ons allemaal prachtig.
ik hou wel van die vintage jurken.. van www.succubus.nl Lindy Bop Darlene Vintage Dress - Jurkjes Lindy Bop Audrey Dress Rasberry Pink