Geld wel of niet terug?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door justme1974, 25 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij kijken hoe er vanuit de verschillende kanten wordt gereageerd, contributie voor sport is hier per jaar maar ligt al sinds carnaval stil. Is in mijn ogen ook geen giga bedrag en hoef ik ook zeker niet terug.
    Betreffende abbonement efteling, zien we wel wat er geregeld wordt daar zouden ze nog op terug komen. Sauna abonnement is 2 jaar geldig en staan nog maar 2 entrees op voor een heel jaar. Zouden deze maand een nieuwe aanschaffen maar dat hebben we uitgesteld, eigenlijk meer vanwege de zwangerschap dan vanwege corona :rolleyes:
    Qua theater/concert hebben ze ook al aangegeven dat ze nog terugkomen of dingen verzet kunnen worden of compleet geannuleerd. Maar zitten wel grote verschillen tussen, theater gaat vaak toch over een aanzienlijk lager bedrag dan bijvoorbeeld concert at sea voor 3 dagen met overnachtingen. Voor die laatste zijn we net zoveel kwijt als 2 weken op de camping met ons gezin. En stiekem hopen we dat het nog wel door gaat eind juni, maar goed dat is afwachten.
    Vakantie, we gaan naar de camping in Nederland voor 2 weken en staan er momenteel in dat als het geannuleerd wordt en we krijgen een deel terug dan is dat fijn, maar kunnen ook begrijpen dat zij wel degelijk kosten maken en hebben.
    Opvang hebben we niet.

Wij staan er dus redelijk in van we betalen wat we normaal ook betalen en zien wel of er iets terugkomt en op welke manier.
    Denk dat in principe voor iedereen een teruggave of andere tegemoetkoming fijn is en straks welkom zal zijn, maar voel me eerlijk gezegd niet zo geroepen om me daar op dit moment heel druk over te maken of achteraan te gaan. De mensen die nu enorm achteruutgaan op hun inkomen hebben daarin voor mij voorrang.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier van zowel de sportschool als de turnvereniging een mailtje gehad dat ze per april de boel bevriezen, zodra ze weer open mogen gaat de betaling weer verder. Wij hadden er geen probleem mee om de lidmaatschappen gewoon door te betalen. Maar ik kan me ook voorstellen dat wanneer je zelf financieel in de problemen komt je dit geld heel goed kunt gebruiken en graag terug wilt hebben.

3. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Wij betalen van alles gewoon door. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met de zwemles. De lessen kunnen niet ingehaald worden en voor twee kinderen betaal ik toch 150 pm wat wij in onze situatie op dit moment heeel goed kunnen gebruiken.

Deel Deze Pagina