Geld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MyPrecious, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @laurhen ahhh ik heb vandaag ook gehoord dat mijn mannetje er w.s. niet op achteruit zal gaan :D en misschien wel meer gaat verdienen, is maar 100 euro in de maand maar toch :D ben ik ook echt mega blij van:D

    wantja we dachten dat hij er op achteruit zou gaan duss :D en nu misschien toch vooruit eheh i hope so:D:D
     
  2. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    oeoeoe fijn :D 100 eu is toch weer lekker 100 eu :D
     
  3. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Laurhen, wat een goed nieuws zeg, NEGENHONDERD euro bruto erbij per maand! Daar hou je netto toch ook heel wat aan over, zeker als het niet om topsalarissen gaat.
    Sannehai, fijn dat ook jouw man er in elk geval niet op achteruit gaat!
    Mijn man krijgt *misschien* binnenkort promotie, dan gaan we er ook iets op vooruit, en *misschien* zit er dan ook een auto van de zaak bij!
     
  4. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    jaa ik ben ook echt zo blij, tis maar 100 euro maar toch:D

    @danabelle hopen dat jou man promotie krijgt en een auto van de zaak.

    bij mijn ventje was het ook mayb auto van de zaak maar dat is nog maar afwachten :)
     
  5. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ja netto hebben we dan iets van 700 erbij :D hihihi. Ow zoveel :D
    Oeoe fijn van die promotie :D Dat is ook zo lekker! :D Auto van de zaak is errug handig ;) mijn man had ie vroeger ook, t scheelt zoveel ;)
     
  6. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Nog eventjes afwachten voor ons of het doorgaat dan ;)
    Netto zevenhonderd euro meer, wow :)
     
  7. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ja das waar, maar ik hoop het wel voor je :)
     
  8. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    wow das echt wel lekker ja 700 egt gefeliciteerd:D
     
  9. Skye

    Skye Niet meer actief

    Super hoor Laurhen. Geniet er lekker van, maar wel met mate he ;)
     
  10. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Hihi dankjullie wel meiden! :D

    @Skye hihi ja tuurlijk met mate ;) alleen we gaan het dan zeker wel vieren met een etentje :D:D
     
  11. Skye

    Skye Niet meer actief

    Groot gelijk. Geniet er van! ;)
     
  12. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    We gaan een koophuis bekijken.. Ben benieuwd. Straks vinden we het helemaal leuk, nou dan moeten we een keus maken.. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd en wanneer 1 loon wegvalt wordt het krap.
     
  13. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Met een baby ben je per week 20,00 zo wie zo kwijt voeding en luiers doekjes.
    Wij doen ook rustig aan met de boodschappen.
    Met een 2e kun je evt kleren en speelgoed weer gebruiken, en ook hoef je dan in principe niks nieuws meer aan te schaffen.
     
  14. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Dankje mensi voor je bericht :D. Hoor je zo toch wel vaak 20 euro voorbij komen. Dus ik maak me niet zoveel zorgen meer als voorheen :)
     
  15. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hallo allemaal

    ik d8 dus dat min ventje meer ging verdienen toch, iets van 100 euro in de maand. maar dat is w.s toch niet zo :(:( hij gaat w.s. toch iets achteruit omdat hij maar minder uur kan werken daarzo.

    gelukkig scheelt het volgens mij maar iets van 50 euro en heeft hij in zijn nieuwe baan wel groei mogelijkheden dus dat komt wel goed:)

    grrrr er is hier ofso ineens een leiding gesproken komt allemaal water uit de muur, grr zal ook wel weer lekker gaan kosten!

    maargoed, er is een nieuwe h&m bij ons in de stad, nee die hadden we nog niet haha :)

    dus moet echt even gaan kijken, ze hebben ook een baby afdeling, kijken of ik me in kan houden, vast niet haha ;)

    groetjessss
     
  16. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Met 20 eruo moet je het welkunnen redden met liers en doekjes maardanmoethet wel lukkenborstvoeding te geven ander skomt erwer een hoop bovenop. Als ze wat ouder zijn komen er de potjes bij. Mocht je werkenook nog ens de kinderopvang. Dus ja, al met al kom je altijd duurder uit dan die 20 euro in de week.
     
  17. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ buikje Essie, bedoel je de Olvaritpotjes? In principe heb je die niet nodig. Zodra je kindje toe is aan ander voedsel dan (moeder)melk, mag het gewoon prakjes eten. Het kindje mag niet alles direct eten (bijv. honing en aardbei schijnt niet te mogen, en zo zijn er nog wel meer dingen), maar geprakte/gepureerde groenten, aardappelen en vlees of pasta kun je eenvoudig en voordelig zelf maken voor je kindje.
    En als er niet zoveel geld is, komt dat vaak doordat één van de ouders weinig of niet werkt. Diegene heeft dan de tijd om zelf eten te maken voor de kleine. Ik snap heus wel dat dat niet voor iedereen opgaat, maar Olvaritpotjes zijn echt een luxe en zeker geen must!
     
  18. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Nee dat begrijp ik ook bijons kregen ze vers fruit maar elke dag zoutloos eten (inder een jaar mogen ze geenzout) was voormij geen optie. Kookte soms voor de kleine apart en deden dan wat in de vriezer zodat je een aantal soorten prakkies reserve had. Maar als we weg gingen, haast hadden of voor onszelf iets haalde ipv kookte kreeg de kleine een potje.
     
  19. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ja ik kan dus geen borstvoeding geven, dus dan kom ik wel duurder dan die 20 euro uit. Vraag me echt af hoe duur die melk wordt die ze dan moeten hebben. 1 zo'n doos kost nog geen 10 euro maar hoelang doe je er gemiddeld mee?

    Wij gaan zoiezo luiers enzo opsparen wanneer ik zwanger zou zijn :) ook altijd handig. Meer die dat gaan doen of al doen?
     
  20. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Op dat laatste: ik ga als ik zwanger ben van die stoffen luiers kopen. Ik vind luiers in de supermarkt e.d. veel te duur namelijk. Je moet ze wel uitwassen en misschien is het niet zo'n leuk karweitje maar dat boeit niet ;) Ik heb dan een kindje dat is veel leuker :D
     

Deel Deze Pagina