Melk uit tepel...zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Whisper, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik moet officieel over 2 dagen ongesteld worden. Omdat ik de laatste tijd erg moe ben en 's middags vaak misselijk zat ik hier op het forum een beetje te zoeken naar bepaalde symptomen waaraan je kunt merken dat je zwanger bent. Ik las toen ook dat je tepels gevoeliger kunnen zijn en wat donkerder van kleur. Ik ben toen meteen ff gaan kijken :) en kneep even in m'n tepel om te zien of hij ook gevoeliger was dan anders. Wat schept mijn verbazing: er kwam gewoon een doorzichtig, iets wittige, vloeistof uit m'n tepel. Na een half uurtje nog weer geprobeerd een weer het zelfde resultaat.

    Aangzien mijn NOD pas over 2 dagen is lijkt het mij wel erg vroeg om nu al melk te produceren, maar aan de andere kant...is het normaal dat er vocht uit je tepels komt als je niet zwanger bent?

    Wat denken jullie?

    Groetjes Whisper

    P.S.: Eergisteren heb ik nog negatief getest met tests die je 4 dgn voor je NOD kunt gebruiken. Misschien zegt dat niet zo heel veel, want toen ik zwanger was van m'n dochter testte ik zelfs na m'n NOD nog negatief.
     
  2. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik weet niet hoelang je al met de pil of iets gestopt ben want kan ook ontpillingsverschijnselen zijn
     
  3. isabel82

    isabel82 Fanatiek lid

    15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb ook vloeistof uit mijn tepels niet veel
    mijn eisprong is de 12de geweest
     
  4. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ikzelf heb heel veel wit verlies uit mijn tepels en dat heeft te maken met te veel hormonen.
    Kan ook ontpillen zijn bij jullie.
     
  5. isabel82

    isabel82 Fanatiek lid

    15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb al zeker 10 jaar geen pil gebruikt
     
  6. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het heeft bijna nooit met zwangerschap te maken maar met hormonen. Sommige vrouwen hebben dit wel vaker, andere nooit. Maar het kan geen kwaad en heeft niks te betekenen.
     
  7. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Ik heb al 5 en half jaar geen pil meer gehad. Ik heb vorige maand wel mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen, maar volgens de huisarts zou dit geen verandering in m'n hormoonhuishouding teweeg brengen. Volgens haar geeft de Mirena maar een klein beetje hormonen af en dat is uitsluitend aan de baarmoeder en dit komt dus niet in de bloedbaan.

    Als ik erop google blijkt dat er vrouwen zijn die vlak voor hun NOD ook 'melk' uit hun tepel(s) krijgen en zwanger blijken te zijn. Aan de andere kant lees ik ook verhalen van vrouwen die dit bijvoorbeeld al 3 jaar lang hebben en in tussen tijd nooit zwanger zijn geweest.

    Ach ja, de tijd zal het leren zullen we maar zeggen. Vond het alleen wel erg toevallig nu we voor het eerst weer echt 'bezig' zijn voor een beepje en ik dit nog nooit eerder gehad heb (behalve tijdens de zwangerschap van m'n dochter dus).
     
  8. Jewel

    Jewel Bekend lid

    9 jun 2008
    553
    0
    0
    Mijn dochter is nu bijna 2 en heb het nog steeds...dus hoeft niet persee met een zwangerschap te maken hebben denk ik ;)
     
  9. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Whisper hoop dat het bij jou een goed teken is, succes ;)
     
  10. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hier een zoon van 16,5 maand maar ook nog af en toe last van ;)
     
  11. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Wolkjuh, bedankt! :D ;)

    De rest ook bedankt voor jullie reacties!

    Tja, ik lees er verschillende verhalen over. Het kán duiden op een zwangerschap maar hoeft dus niet. Ik zal echt nog even moeten afwachten. Over een paar dagen test ik wel weer. Ik hou jullie op de hoogte!
     
  12. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb het maanden gehad, maar niet toen ik zwanger was! Daarvoor wel, nu ik zwanger ben nergens last van!
     
  13. muppie83

    muppie83 Lid

    4 aug 2008
    23
    0
    0
    hoi whisper,
    ik heb er zelf ook ineens last van.eerst doorzichtige vloeisof, en nu heel witachtig.Kreeg het een paar dagen geleden.
    Hoop voor je dat het raak is. Heb je al getest?
     
  14. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik heb sinds gister ook wit vocht uit mijn rechter tepel. Als ik erin knijp komt er een druppel. :(
    Ik hoop toch zo dat het wat betekend, maar zoals ik hier al las is het bij sommige wel en sommige niet.
    Zijn er toevallig nog meer mensen met dit verschijnsel?
    Ik ben trouwens nu een week na mijn eisprong ongeveer en heb dit nog niet eerder gehad.
     
  15. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ik heb dit ook! Heb het nog niet in eerder gehad, weet ook niet wat ik er van moet denken.

    Ik begrijp ook niet hoe kan je dit nu opeens krijgen, terwijl ik er daarvoor nooit last van gehad heb. Heb geen last van hormonen en mijn schildklier is ook in orde (daar kan het ook wel eens aan liggen).

    Wil niet te veel hoop hebben dus nog maar even afwachten......
     
  16. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He muppie83,

    wanneer begon dit bij jou?
     
  17. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Hoi Sunshine, Tico en Muppie, bij jullie al meer nieuws? Ik moet helaas melden dat ik inderdaad gewoon ongesteld ben geworden. En als ik in m'n tepel knijp komt er nog steeds melk/vocht uit (alleen rechts). Ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden hoor.
     
  18. Whisper

    Whisper Lid

    27 jul 2008
    70
    0
    0
    Niet naar de banners gekeken, sorry!

    Ik lees nu dat muppie wel zwanger is! Gefeliciteerd meid!

    En Sunshine, jij kunt dus bijna testen? Spannend hoor. Hou je ons op de hoogte?
     
  19. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ha meiden,

    Nou hier gaat het allemaal weer echt raar, gisteren na t opstaan beetje rood/bruin verlies en verder de hele dag niets nada noppes, vanochtend zelfde verhaal en nu heel klein beetje lichtbruinig, volgens mij oud bloed.

    Temp is ook nog 0.1 om hoog gegaan dus ik weet het allemaal niet meer.

    Komt nog steeds uit tepels vocht, blijft t raar vinden. (.) (.) zijn ook echt enorm gevoelig echt nog nooit gehad.

    Heb al een test gedaan ( terwijl ik me nog zo had voorgenomen om te wachten na nod) maar negatief. Heb nu ook echt zoiets van als :evil: :evil: komen, kom dan snel kan ik ook door.

    @whisper, jammer joh dat je ongesteld bent geworden, succes met de volgende ronde!
     
  20. tico

    tico Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi meiden,
    Voor mij is het nog steeds spannend! Ben pas in de tweede ronde en mijn eerste cyclus was ongeveer 31 dagen. weet dus niet of dat deze keer ook zo is maar zit nu op dag 28 dus heb mezelf voorgenomen om als ik zaterdag nog niet ongesteld ben te testen. (hoop dat ik het volhou hahah)
    Zo ontzettend spannend! ik heb wel nog steeds vocht (melk?) uit mijn tepel en heb nu ook allemaal adertjes op mijn borsten. En ik heb ook al een week een soort buikpijn in mijn onderbuik, lijkt een beetje op spierpijn, heb er ook vooral snacht met draaien last van.
    Hoop zo dat het raak is! Voel me ook in vlagen misselijk maar ja ik ben bang dat ik me dat misschien inbeeld ondat ik het zo graag wil!
    Laten we maar blijven hopen ik hou jullie op de hoogte!
    xxx
     

Deel Deze Pagina