Hey meiden Zijn jullie nog steeds samen met de papa van jullie kindje? Ikzelf heb het geprobeerd maar het ging niet, we zijn van 1996 tot 2002 bij elkaar gebleven, en toen onze eigen weg gegaan we gaan nog wel goed met elkaar om als ouders voor onze dochter ben wel ondertussen hertrouwt met mijn huidige parnter, en mijn dochter kan het goed vinden met hem liefs Maria
ik ben sinds gisteren niet meer samen, heel de zwangerschap ging het al slecht en ik hoopte dat hij zou bijdraaien na de bevalling.. vergeet het maar.. hij is er niet aan toe om vader te zijn en wilt zijn eigen dingen doen, hij wilt mij en evy wel, hij houd van ons, maar hij kan de verantwoordelijkheid en de verplichtingen niet aan..
Oh jeetje! Sterkte ermee! De papa en ik zijn samen. 28 juni hopen we te gaan trouwen! Het gaat nog steeds er goed tussen ons, en we zijn nog stapel verliefd, na 4 jaar! Hopelijk gaat dat ook noooooiit weg! We kijken overal erg naar uit! Vandaag de sleutel van ons huisje gekregen, kon helaas geen vrij krijgen... En dan 28 juni trouwen, en 10 november uitgerekent! Dus 2007 zullen wij nooit vergeten! Liefs
Wij zijn 3 jaar en 8 maanden samen. We wonen nu anderhalf jaar samen! We zijn sinds 10 april getrouwd. En nog steeds dol gelukkig!
Wij zijn nu 2,5 jaar samen en nog steeds dolgelukkig met elkaar! Toen ik net zwanger was hebben we het even lastig gehad, maar daar zijn we uiteindelijk goed uitgekomen. En we gaan er nu met zijn 3tjes helemaal voor!
wij zijn inmiddels ook alweer 3 en half jaar samen..waarvan we nu 2 jaar in ons appartementje wonen! En nog steeds hopeloos verlieft! ....
Ja hier ook hoor in juli zijn we alweer 3 jaar bij elkaar. Hier is ook de bedoeling om te gaan trouwen alleen nog een datum prikken
ben nog steeds samen met de papa van mijn kindje en hoop dat dit ook nog heel lang zo blijf, t gaat zo goed dat we graag 2de willen