Hallo allemaal Wist niet waar ik het beste deze vraag kon plaatsen. Maar mn vraag is als volgt.. K ben nu net ruim 2 maanden geleden bevallen en nu wil ik graag een tattoo op de zijkant van mn buik. Maar zal hij mooi blijven zodra ik weer zwanger zal worden? Ik laat sterretjes zetten. Nou hoor graag van jullie
volgens mij rekt het wel uit, maar is ie na de zwangerschap wel weer gewoon hetzelfde. Tenzij je misschien 20 kilo meer blijft wegen na die zwangerschap.
ik zou wel nog even wachten omdat je nog moet ontzwangeren.het is pas 2 maanden geleden dat je bevallen bent.
Ik heb een tattoo op m'n buik, meer naar m'n lies toe en die is nog niet uitgerekt en dat is tijdens mijn 1e zwangerschap ook niet gebeurt. Ik was er wel voor gewaarschuwd, ook voor straie wat er doorheen kan komen.
Ik wilde een aantal jaar geleden een dolfijn op mijn borst laten zetten maar de tatoo-eerder (of hoe je het ook schrijft) zei maar ja wat als je zwanger wordt, dan word het een walvis en geen mooie dolfijn meer als je bevallen bent....dus heb toen maar besloten om het op mijn bovenarm te laten doen. Ik denk dat een sterretje geen kwaad kan hoor die blijven redelijk dezelfde vorm houden, maar inderdaad zou ik wel ff goed na gaan vragen i.v.m ontzwangeren! Succes ermee!
Ik heb al vanaf mijn 18e een tattoo op mijn buik, dit is mijn 3e zwngerschap, maar hij komt iedere keer weer heel mooi terug hoor heb foto in mijn album staan! kzou wel ff wachten totdat je buik weer helemaal terug is zoals hij was of zoals je m wilt hebben! suc6 liefs Pjetje
biancaaa, ik had het zelfde idee als jij. volgens de tatoeerder moet het wel kunnen als ie echt op de zijkant van je buik komt te staan. succes ermee.
neej die zal niet mooi blijven als je weer zwanger zou raken ik weet het ik ben nou 27 weken zwanger heb der ook 1 op me buik en hij is niet mooi meer
ik heb een dolfijn op mijn borst ben 2 cuppen groter geworden tijdens mijn zwangerschap en nu nog steeds groter als voor mijn zwangerschap maar geen walvis hier hoor haha.
Ik heb ook een tatoo op mijn buik en ben nu moeder van 2 dochters... De tatoo is bij mij niks veranderd, hij werd alleen mega groot toen ik een dikke buik had.... Als ik mijn buik liet zien aan mensen, dan kreeg ik altijd als 1e opmerking ZOOO WAT EEN TATOO hier een fotootje van mijn tatoo, was hier 17 wkn zwanger van de 1e.. Shot at 2007-06-29
Die van mij zijn gewoon weer helemaal goed in shape hoor (zie album pagina 2)! Tijdens mijn zwangerschap waren ze helemaal uit vorm gerekt, maar nu zijn ze weer hersteld LEUK, STERRETJES !
Ik denk dat dat misschien gebeuren zal als je hangborsten krijgt... als je huid immers gaat hangen, dan gaat je tattoo ook hangen. Dat zal ook voor je buik wel gelden. Als je na je zwangerschap gewoon weer een beetje in vorm komt, dan komt je tattoo ook wel weer in vorm. Ik denk dat een tattoo op een buik misschien mooier blijft dan die op een borst...
ik heb ook een tattoo op mijn buik net naast mijn navel en daar zitten een paar bartjes in maar vakt niet echt op vind het wel wat hebben ahahahaha
Tweety het zal idd wel mee vallen hoe hij dat had gezegd maar opdat moment was ik er toch over na gaa dneken en had zoiets van ja daar kan hij wel ees gelijk in hebben....maar gelukkig dat die van jou mooi is gebeleven! Saona ik denk het ook wel dat een tatoo op een buik mooier blijft als op een borst maar het blijft natuurlijk ieder zijn keuze hihi was toen een jaar of 19 en nog invloedbaar hihihi! Groetjes
en als je die tattoo op een andere plek laat zetten? Ik wil namelijk ook sterretjes, maar ik weet nog neit waar ik ze laat zetten. In ieder geval neit op mn buik.
K heb ook sterren .. maar die lopen van klein naar groot .. beginnend op mn sleutelbeen naar achter over m'n schouder ...
Ik heb wel eens gehoord dat iemand een tatoo op de buik had en die rekte helemaal uit tijdens de zwangerschap. Daarna werd -ie ook niet mooi meer. Dus 't is denk ik wel een risico wat je neemt.