geldbedrag bruiloft

Discussion in 'De lounge' started by toerist18, Jul 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

50 euro?

Jee dat vind ik wel veel hoor!

Toen wij gingen trouwen kregen we van mn zwager 20 euro.
    En hij heeft 20 euro teruggekregen.

Valt me zowiezo op dat de cadeaus steeds duurder worden.

2. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    heb as donderdag een bruiloft, althans we zijn alleen s´avonds uitgenodigt, van een vriendin van mij, zij was getuige op mijn bruiloft...

zat ook erg te bedenken wat we haar eens zullen geven..

maar als ik het lees dan ga ik er ook niet veel voor uitgeven...

dus 25 euro kan wel dan?

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Wij hebben van iedereen opgeschreven wat we gehad hebben (stom misschien) en mochten zij ooit trouwens krijgen ze een soortgelijk bedrag terug.

@eliesja, die vriendin van jou was jouw getuige en jij bent alleen maar avondgast? Is er iets misgegaan?

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Amaranta@ wel goed idee van het opschrijven. Ik vind het niet stom.

Ja ik vroeg me idd ook af je getuige die jou alleen savonds uitnodigd vind ik best vreemd :( .

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    nou dat vraag ik me dus ook al af...
    weet dat het contact wat minder is nu, omdat ik het giga druk heb, maar om me nou niet uit te nodigen voor het ja woord zelf, ja vind het eigelijk beetje raar..

idd geen dom idee dat opschrijven, weet dus niet meer wat ik van hun had gehad..
    maar vind 25 dus wel genoeg denk ik..

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    eliesja@ we hebben tegelijk gepost, zie je antwoord net.

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ;)

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Als je 's avonds gaat is 25 netjes.

9. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    weet ook niet of ik er wat van zou moeten zeggen..

heb zo iets van la maar...
    ben ook niet op dr vrijgezellie feest geweest, kon niet, vierde toen mijn meissie dr jaardag..;)

10. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Wij zijn een jaar geleden getrouwd... en het viel me op hoeveel verschillende bedragen je in de enveloppen tegenkomt...

Ik vind het niet te zeggen wat je iemand moet geven. Ik kreeg van mijn ene oma 20 euro... en dat is voor haar een grote klap geld. Van mijn andere oma kreeg ik 200 euro... ook leuk, maar het gaat toch om het idee? Ik weet dat oma 1 er voor heeft moeten sparen, en dat doet me dan eigenlijk veel meer!

Verder van ooms, tantes, neven en nichten wisselde het bedrag ook behoorlijk. Meestal was het rond de 20 of 30 euro... degene die het wat breder hebben 50 euro. Wij vonden het helemaal niet belangrijk wie wat gaf... hebben alles op de grote bult gegooid en alleen naar het totaalbedrag gekeken. ;) Wij hebben in augustus weer een bruiloft, maar ik weet echt niet meer wat wij toen van hun hebben gekregen. Maakt ook niet uit, het gaat meer om de dag dan om het geld!

Share This Page