Hey, Even een vraagje, waar hebben jullie een canvas doek besteld, met foto? Ik wil er graag 1 bestellen, maar er zijn zoveel websites! Wat raden jullie mij aan? liefs
Ik heb bij print - things een doek besteld. Het was fout gegaan, de foto stond verkeerd gedrukt. Nu krijg ik zonder problemen een nieuw doek van hen. De service is in iedergeval erg goed! Het andere schilderij mochten we houden, kan op onze slaapkamer.
Hier gewoon bij de HEMA besteld (had een kortingsbon dus vandaar), maar ben er erg tevreden over! Is mooi afgedrukt.
ik heb op topdoek.nl een foto besteld op canvas, 40 bij 40 25 euro inc. verzendkosten en haakjes om te hangen, ik vind het daar erg goedkoop, herinnering op linnen schijnt ook mooi en goedkoop te zijn.
hoi ik heb een canvas van herinering op linnen besteld en is echt super geworden en ook goede en snelle service succes groetjes choco
www.herinneringenoplinnen.nl top site! mijn vriendin en ik hebben daar beiden besteld, goede service, mooi mat doek, inclusief verzenden en snelle levering. wij hebben een doek van 60/90 best groot dus, maar hij kostte 45 incl verzenden. heb nog verder gekeken , maar de rest was een stuk duurder. en dit doek is ook van linnen, dat is mat, volgens mij heb je ook doeken die iets glimmen....ik vind dat niet mooi........succes met bestellen!
ik heb er ook net 2 bij herinneringen op linnen besteld. 1 was nog een kerstpakket-bon, andere zelf betaald... ben benieuwd 2x 50 bij 70
wauw wat veel reacties, dank jullie! Maar de site, herinneringoplinnen.nl spreekt mij erg aan.. maar nou zie ik dat mijn kb te klein is.. kan ik nu niet bestellen?
Heb inmiddels besteld.. Hoop dat het mooi word.. Een foto zwart-wit van ons mooie zoontje.. 60x90.. ben benieuwd! liefs
nou ja zeg! Heb dus besteld, en heb nu pas een mail terug dat de foto te klein is... Maar heb inmiddels al wel betaald.. Maar al mijn foto's zijn dus minder dan 250 kb, wat kan ik nou doen? Zoooo jammer! Hoopte het vandaag of morgen al binnen te hebben, niet dus!