Hallo allemaal, In juni gaan wij trouwen Nu zoek ik een mooi gedichtje of een mooie tekst voor op de uitnodiging. Ik heb vaker op ZP gezien dat er een aantal dames zijn die hier erg goed in zijn. Hopelijk willen jullie mij ook helpen Paar punten die ik er graag in wil hebben: We zijn 10 jaar samen We worden beiden 30 dit jaar We zijn gelukkig en compleet met onze 2 kids Alvast bedankt voor jullie reacties!
Waar houden jullie van? Romantisch, stoer, zoetsappig, nuchter? en ik persoonlijk zou het feit dat jullie beide 30 worden eruit laten. Dit zegt mij niets mbt een huwelijk. 10 jaar samen,gelukkig zijn en kindjes wel..
Tien jaar liefde voor elkaar is ons al gegeven, en ook het babygeluk hebben wij al 2x mogen beleven! Toch voelt het nu heel fijn om na tien jaar ook op papier familie .... te zijn.
1: We waren beide 20 jaar vielen als een blok voor elkaar Onze liefde werd nog completer met een dochter en zoon erbij Na 10 gelukkige jaren beiden bijna 30 jaar Trouwen wij 2: Alweer 10 jaar geleden werden wij verliefd Die liefde werd nog completer met een dochter en zoon erbij Nu beiden bijna 30 jaar enorm gelukkig met ons leven Beloven wij elkaar eeuwige liefde en trouw 3: 10 gelukkige jaren delen wij Ons leven compleet met 2 prachtkids erbij Beide bijna 30 word het toch een feit Dat wij dezelfde achternaam gaan krijgen
Wij hadden iets in de trant van: Samen eten, samen praten, Samen leven, samen slapen. Kortom: Het huewelijk is er al, Nu het feest nog! Dit kan je natuurlijk met je eigen woorden invullen.
We zijn allebei bijna 30 jaar, En we hebben het best goed voor elkaar. Dankzij de kinderen is ons gezin klaar En nu na 10 jaar samen zeggen wij ja graag en amen! ----------------- 30 jaar oud; onvoorstelbaar 10 jaar liefde; onbedwingbaar, 2 prachtige kinderen; onvervangbaar [Datum] staan wij als bruidspaar om [tijd] met elkaar, voor het altaar Daar verklaard de ambtenaar ons voor altijd tot echtpaar! [Zien we u ook daar? ]
30 jaar oud; onvoorstelbaar 10 jaar liefde; onbedwingbaar, 2 prachtige kinderen; onvervangbaar Dezelfde achternaam; onmisbaar!