Vanmorgen getest. Eerst kwam er gelijk een streepje, nog voor de controlestreep, zo snel dat ik dacht dat het de controlestreep was. Toen de controlestreep kwam werd dat streepje een tuurstreepje. Ik dacht het zelfs niet meer te zien. Op de plek waar de streep hoort te zitten was niet echt een streep, maar meer een scheiding, aan de ene kant was het anders wit dan aan de andere kant. Met een ach, het zal ook wel niet gevoel liep ik naar beneden en daar zag ik toch een mooi streepje. Maar wel na de drie minuten, ik denk dat het zon zes minuten naar de test was. Is de test positief als het zo gaat? Bekijk bijlage 430053
Dit is gewoon een positieve test hoor, gefeliciteerd. Als je het niet vertrouwd doe je toch een clearblue digitale. Met indicator eant die zijn gevoeliger
Ziet er goed uit! In principe moet je de test ook pas na een aantal minuten aflezen, dat is de uitslag. Wat ervoor gebeurt met doorlopen zou dan niet zoveel uit moeten maken Voor je eigen gemoedsrust misschien nog ff een ander testje doen?