Hallo! Lees op Internet dat je paspoort nog geldig moet zijn nadat je bent teruggekomen van Curaçao. Toen wij terug kwam van Jamaica moest het paspoort nog 6 maanden geldig zijn.. Is het voor curaçao heel anders dan? Weet iemand dit? Alvast bedankt.
Dat verschilt per land. En omdat Curacao natuurlijk een soort van onderdeel van het koninkrijk der NL is, zullen de regels minder streng zijn.
Ja had het iets anders neer moeten zetten hier .. Weet iemand zeker dat het niet 6 maanden nog geldig moet zijn? Want wij gaan over 2 weken.. en heel eigenwijs wil ik mijn paspoort nog niet laten verlengen.. Hij is nog geldig tot januari
Passport required. - Passports issued to nationals of the Netherlands must be valid on arrival. https://www.klm.com/travel/bq_nl/prepare_for_travel/travel_planning/travel_clinic/index.htm
Reizen naar Curaçao - Voorbereid op reis naar Curaçao Voor een reis naar Curaçao heb je een paspoort nodig dat na terugkomst in Nederland nog minimaal zes maanden geldig is. Je hebt geen aanvullend visum nodig, maar wel een retourticket om aan te tonen dat je niet van plan bent om op Curaçao te blijven. Je mag als Nederlandse toerist maximaal zes maanden aaneengesloten op het eiland verblijven.
Ja elke wenste zegt dus wat anders haha. Maar Corendon zegt dat het geldig moet zijn na terugkomst en we hebben geboekt via hun dus zal wel goed zijn dan
Dit is, denk ik, de officiële site van Curacao Kabinet van de Gevolmachtigde Minister van Curaçao - Met vakantie naar Curacao