Heeft het zin om met heet weer een dierentuin te bezoeken? De kinderen hebben morgen nog een dag vrij van school en om de vakantie af te sluiten hadden we in eerste instantie een dagje dierentuin Gaiazoo in gedachten. Ik twijfel nu om te gaan omdat het morgen daar 30 graden plus wordt en ik bang ben dat de dieren zich dan niet echt laten zien en liever luieren op een koel plekje. Wat denken jullie?
Dan zou ik voor Ouwehands gaan. Die hebben binnen en buiten speeltuinen met (ondiep) water om in af te koelen!
We zijn vandaag geweest: beende bergen. Veel in bos (schaduw) en de autosafari is met eigen auto, dus als je airco hebt. Vonden het prima te doen.
Je hebt ons op een idee gebracht voor binnenkort. Voor vandaag hebben we besloten dat we niet gaan... We hebben nog flinke kortingskaartjes liggen voor Gaiazoo vandaar mijn vraag specifiek voor het zuiden...
Is denk ik een verstandige beslissing. T is hier nu al vreselijk drukkend warm. Niks aan.. En voor later vandaag behoorlijk onweer voorspeld.. Kun je beter thuis iets leuks doen. Fijne dag vandaag
Sommige dieren leven juist op bij warmte. Wij hebben een abonnement, dus wij gaan met allerlei soorten weer, er zijn altijd genoeg dieren actief.