Hoi, Vorig jaar hb ik een MA gehad en ben gecuretteerd. Daarna een hele vreemde menstr. cyclus gehad, maar dat werd in het najaar weer beter. Onder controle geweest van een gyn, maar die zag niets wat op Ashermann leek. Nu hebben we nog geen vervolg afspraak bij de gyn gemaakt, omdat we het graag zelf willen proberen en ik iedere maand een nette cyclus van 28 tot 32 dagen heb. Het is tenslotte al een keer gelukt. Maar deze maand zakt de moed me echt in de schoenen. En ik hoop dat u mij wat duidelijkheid kan geven. Ik maak gebruik van ovulatietesten van Sensitest en normaal heb ik op dag 13 een positieve test en de dag erna is die ook nog positief, maar daarna neemt die teststreep af. Maar vorige week dinsdag t/m vrijdag had ik iedere avond positieve ovulatie testen. (cyclusdag 11 t/m 14) Die zaterdag nam het teststreepje pas af. Vorige week vrijdag wat bloedverlies (cyclusdag 14) Gisteren wat bloedverlies, maar dat hield in de ochtend al op (cyclusdag 21) Vanochtend sex met mijn vriend gehad en in de middag blij dat ik een inlegkruisje in gedaan had, want weer bloedverlies. Maar ik heb er nu wat zeur buikpijn bij en ikben volgens mij gewoon ongesteld geworden en dat op dag 22. Klopt dat wel? Snap er niets meer van! Zoals ik al schreef, hoop ik dat u mij wat duidelijkheid kan geven. Alvast bedankt voor de moeite.
Hoi Mirjam, Birgitte of Imke, Volgens mij is het toch wel een echte menstruatie alleen een week eerder dan mijn NOD, maar ja, je doet er niets aan natuurlijk. Ik denk dat we de gyn toch binnenkort gaan bezoeken, want ik voel me toch wel onzekerder worden. Nog bedankt als jullie mijn bovenstaande vraag kunnen beantwoorden. En een fijne week toegewenst. Groetjes Tinky
Hoi tinky, Het is inderdaad een beetje vreemd. Vooral omdat je weer zo'n nette cyclus had. Ik denk dat het goed is dat je toch weer even naar de gyn gaat, je hebt de natuur de kans gegeven! Maar ik denk dat jullie toch een handje hulp nodig hebben. Ik zou toch nog stiekum een zwangerschapstest doen, soms zie je hele vreemde cyclussen en blijk je zwanger te zijn! Imke
Hoi Imke, Bedankt voor je antwoord. Vandaag heb ik een afspraak met de gyn gemaakt en ik hoop dat we wat zekerder bij hem vandaan gaan. Wanneer zou ik een zwangerschapstest kunnen doen denk je? Vanaf de 1e x dat we een positieve ovulatietest hadden (is morgen 2 weken geleden) of toen we de laatste positieve ovulatietest hadden (is a.s. vrijdag 2 weken geleden.) Misschien een beetje zelfbescherming, maar ik ga er toch wel vanuit dat het niets is en we de helpende hand van de gyn nodig zullen hebben. Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je naar de gyn gaat? Maak me nu al bang en druk om van alles! Groetjes Tinky