Gisteravond rook ik wat vreemds in de kamer van mijn dochter. Na kort zoeken bleek dat een van onze katten een kadootje in de reeds voor de vakantie klaarstaande koffer had gedropt. De stank was niet de harden toen ik het deksel opensloeg. Ik heb de muis weggegooid en soda in de koffer gestrooid en in de schuur gezet (Wilde gaan slapen). Het is een heel fijn koffertje. Maar vanmorgen bij binnenkomst in de schuur rook ik de stank al. Ik heb de neiging gewoon maar een nieuwe te kopen, om het idee alleen al. Stel ik me aan of zouden jullie hem schoonmaken en gebruiken? En hoe en waarmee dan?
Dode muis, ongedierte, stank, bah. Ik zou die koffer echt gelijk weg doen! Alleen het idee dat daar een dode muis in heeft gezeten en daar dan kleding van mijn kindje in gaat. Hoe schoon de koffer ook wordt, dat idee zou me altijd achtervolgen.
Heb jij de muis weggegooid ... mijn respect heb je dat zou ik dus niet kunnen he ... daar gil ik manlief altijd voor Maar euh ik zou een nieuwe koffer kopen.
Dahggg koffer. Kom schat we gaan een nieuw koffertje voor je kopen. Ik had hem niet eens in de soda gezet.
Haha ik dacht dat ik me aanstelde. Mijn eerste reactie was gister: in de container ermee. Bedankt. Ik heb al wat leuks gezien. Dat scheelt.
Haha ik schaam me na al die reacties dat ik er nog over gedacht heb hem schoon te maken. Vond het zo'n fijn en leuk koffertje. De kat blijkbaar ook. Was al wel meteen een zoektocht naar een nieuwe begonnen. Heb hem ook maar meteen besteld. Hopelijk is hij er op tijd!
Ben ik nou de enige die weggooien een mega overdreven reactie vindt. Ik zeg zeker schoonmaken en van het geld wat een nieuwe koffer kost heerlijk op een terrasje een goede borrel drinken!