Wie maakt hier ook gebruik van om wat kilo's kwijt te raken? Ik ben al een aantal jaar in strijd met mijn laatste 10 kilo heb van alles geprobeerd en doe nu als laatste redmiddel een streng dieet van body en fit in combinatie met sporten. Ik hoop dat met name door de fases en de opbouw naar normale voeding het ervoor zorgt dat ik blijvend afval en daarnaast gezond eten als levensstijl kan aannemen. Vind het ideaal om alles bij te houden op de app, kan precies zien wat ik aan voedingstoffen heb binnen gekregen en vind het ook erg motiverend om te zien wat ik over 5 weken kan wegen als ik zo door blijf gaan.
Nou ik hoef geen kilo's kwijt want ik weeg maar 53 kilo maar ik zou die app ook wel willen om wat bewuster te worden over voeding ed. Maar nu geeft die app elke keer aan als ik hem wil downloaden pakketbestand is ongeldig dus tot op heden is het me nog niet gelukt om hem op mijn telefoon te krijgen en ik ben wel erg benieuwd.
Hele fijne app! Al gebruik ik hem in de bakantie en weekend hooguit voor mn gewicht. Eten en beweging.. Komt wel weer op werkdagen. Nog geen grammetje afgevallen trouwens.. Maar daar kan ik moeilijk de app de schuld van geven
heel fijne app, ben er vorig jaar 20kg mee kwijtgeraakt. Hij is trouwens ook goed te gebruiken om op gewicht te blijven of zelfs om aan te komen. Je geeft je streefgewicht in en je levensstijl en hoeveel je per week wil afvallen of aankomen en hij rekent voor je uit hoeveel je daar dan bij moet/mag/kan eten.
Ik heb er veel positieve dingen over gehoord en heb de app ook gedownload. Na mn bevalling wil ik m zeker gaan gebruiken.
Super app idd, de laatste kilo's mee kwijtgeraakt die ik na de laatste zwangerschap er maar niet afkreeg. Ik gebruik ook de pedometer erbij en let heel erg op mijn koolhydraten, geweldige combi dus.
Ik gebruik m ook. Vooral om mezelf aan te wennen 6 keer per dag te eten en normale porties te nemen. En natuurlijk om ook flink wat af te vallen.
Geweldige app! Ik weet niet meer wie het was die hier een topic over opende, zodat anderen het ook konden gebruiken, maar ben die persoon eeuwig dankbaar! Ben bijna 10kg kwijt. En je ziet idd of je alles wat je nodig hebt voldoende binnen krijgt elke dag. En wat je niet nodig hebt of je daar niet teveel van het goede van krijgt. Wil nog een kilootje of 10 eraf en dan stel ik hem in op, op dit gewicht blijven. Zag trouwens dat ze nu ook op Pinterest zitten? Iemand daar al gekeken? Recepten etc? Is het iets?
Dat heb ik nog niet gezien, zou zo eens kijken! Het fijne inderdaad van de app is dat het voor elk doeleinde gebruikt kan worden.
Vraagje, ik gebruik hem ook. Maar ik doe zo een workout in 1 nu van jillian micheals maar ook wel eens kettle belt, hoe zet ik dat erin? En ik zag dat hun berekenen dat je met krachttraining geen calorieën verbrand, klopt dat?
Ik ben er ook mee begonnen omdat hier iemand erover schreef.. sinds maandag, dus heb nog geen giga resultaten te presenteren.. ja - een halve kilo dat begint iig goed. Ik vind het fijn dat er zoveel producten al in staan, wij shoppen vaak bij de Lidl, je hoeft alles er niet opnieuw in te zetten
Ik had het op mijn telefoon gezet na dat vorige topic maar dat werkte niet zo lekker Dus net ook op de iPad gekeken en even alles ingevuld en dat werkt veel prettiger voor mij Ben wel wat geschrokken want ik eet blijkbaar veel te weinig Dat had ik niet verwacht Zal het eens een paar maanden bijhouden en hopelijk kan ik dan straks ook een voor en na foto plaatsen in het andere topic
Ik gebruikte hem ook tot de vorige zwangerschap. Sindsdien is de motivatie ver te zoeken.. Ik ga hem er meteen bijpakken
Hmm dat heb ik ook gehad... Dankzij meer ontbijt, lunch en avondeten bijna bizarre resultaten geboekt Niet dat het makkelijk was... Van niet ontbijten en 2 boterhammen kaas als lunch en een beetje avondeten naar een gezond eetpatroon. Het is wel "makkelijker" dan juist minder eten denk ik Zeker als je het graag wil. Ik woog ruim over de 100 (meer richting 125 denk ik.. ) en uiteindelijk woog ik 81.... 7 jaar later en een kind verder.. Weeg ik 88. Maar daar doe ik weinig tot nietx voor (behalve normaal eten en niet te veel snoepen) Als ik sport gaat er al gauw 3-5kg vanaf.
mooi resultaat zeg! daar kan je trots op zijn en je hebt gelijk, meer moeten eten is makkelijker dan moeten minderen morgen ben ik jarig dus kan ik weer iets compenseren voor een gezond bmi moet ik 10 kilo kwijt dat moet te doen zijn met niet snoepen, gezonde keuzes en sporten maar dus wel iets meer eten dan dat ik nu heb gedaan en met heel veel meer doorzettingsvermogen en wilskracht dan de afgelopen jaren!!