Geloof jij in producten uit de reclames?

Discussie in 'De lounge' gestart door Goudreinet, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goudreinet

    Goudreinet Actief lid

    11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    #1 Goudreinet, 7 okt 2014
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
    Na al mijn potjes en flesjes in de douche te hebben opgeruimd vorige week, zie ik op tv en de pc vandaag overal reclame voor gezichtsverzorging, shampoo etc..
    alsof de potjes en flesjes uit de douche mij blijven achtervolgen die ik heb weg gegooid:D:D

    Vaak lees ik ook wel eens 8 op de 10 vrouwen zijn overtuigd (nou dan ben ik zeker weer 2 van de 8 die niet overtuigd is)
    Of dermatologisch getest, (ja en zelf een allergische reactie krijgen wand soms testen ze ook op vrouwen die niet allergisch zijn en toch mogen ze het dan verkopen als getest zijnde, heb er een programma van gezien een keer)
    Nou ben ik zelf erg sceptisch voor dit soort reclames, en bij de drogist weet je haast niet meer welke shampoo je moet kiezen zoveel soorten dat er bestaan!

    Nu is mijn vraag: Geloof jij wat ze in de reclames zeggen en laten zien allemaal waar is? en zo ja wat voor product vind jij dat werkt en doet wat het zou moeten doen?

    Bijv. gezichtscreme voor rimpels. beebiebeeb: antirimpelcreme dus:D
    (als die bestaat doe mij maar alle voorraad:D)
    Anti celulittis creme.
    (als het echt bestaat zouden we het toch niet meer hebben:D)
    Shampoo waar je haar dikker van wordt of meer volume krijgt
    (kan ik eindelijk eens stoppen met al die dure kappersbezoeken wat eigenlijk niets aanhaalt;))
    en ga zo maar door!!!!
     
  2. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik geloof niet in anti-rimpel crème en mascara's die je spontaan 100 meer wimpels geven ook niet. Ik geloof ook zeker banken en verzekeringen niet.

    Het enige waar ik dan nog een klein beetje in geloof zijn schoonmaak producten.
     
  3. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik hoorde trouwens ooit eens dat shampoo maar 9% hoeft te voldoen aan wat ze beloven. (Volgens mij vertelde een vriendin van mijn zus dat die kapster is.)
    Maar pin me er niet op vast.
     
  4. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gezichtscreme voor rimpels ken ik niet, maar wil ik ook niet. Doe mij dan maar antirimpelcreme :p
     
  5. TanteTrien

    TanteTrien Niet meer actief

    Nee daar geloof ik niet in:)

    Geloof het pas als ik het bij iemand anders heb gezien:p
    Maar dan is het altijd nog de vraag of het bij mij ook zo zou werken,
    Want ieder huidtype/haartype is anders, en ieders huid/haar reageert anders
    En verder gebruik ik producten die ik zelf fijn vindt,
     
  6. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Shampoo kan wel degelijk iets voor je haar doen hoor!
    Je moet alleen nét de goede vinden en veel succes in de wondere wereld der miljoenen shampoos :)

    De reden waarom sommige producten duurder zijn, is ook vaak omdat een duurder product sterker geconcentreerd is en een goedkoper product meer water bevat. En als iets wateriger is, kan de werking ook minder zijn.
     
  7. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.808
    389
    83
    90 % van de producten niet!
     
  8. Goudreinet

    Goudreinet Actief lid

    11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Haha ja die heb ik dus ook liever, foutje!:D:D
     
  9. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Nou er zit wel veel verschil in cremes en shampoo. Maar ieder mens heeft een ander type haar en huid dus zal dat wat een vriendin gebruikt voor jou misschien waardeloos zijn.

    Gebruik vaak andrelon shampoo of die van rituals. Moet zeggen dat ik de 2de fijner vind maar is wel duur.

    Qua cremes ben ik nu toch wel erg te spreken over rituals. Ik zwoeg vroeger bij clinic maar dat is zulke chemische shit die daar in zit dat ik daar maar mee gestopt ben.
    Body creme enzo altijd van de bodyshop.

    Dus eigenlijk kom ik meestal op merken terecht die dus geen reclame maken. Want vroeger trapte ik er wel in en kreeg ik best wel last van mn huid.

    Met schoonmaakproducten nee echt niet hoor. Heb van die hg pleereiniger gekocht omdat er wat bruine en kalkaanslag in zat. 5 euro voor een fles. Laatst een fles glorix gekocht voor 1 euro uurtje laten weken tadaaa clean 😝

    Nee ik probeer me niet te laten beïnvloeden. Hoewel ik toch wel nieuwsgierig ben of die tapijtreiniger van vanish werkt. Ga het misschien toch maar eens proberen.
     
  10. pluisje19

    pluisje19 Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik verbaas me er elke keer weer over, wat voor ingrediënten ze weer verzinnen. een of ander duur klinkend woord, waar nog geen wetenschapper ooit van heeft gehoord:D.
    En ja, ik trap ook wel eens in reclamepraatjes, maar toch steeds minder...
     
  11. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Oh ja en die paar blaadjes sla en tomaat maakt je big tasty of whatever van de KFC zeker gezond 😂😂😂😂
     
  12. pluisje19

    pluisje19 Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja maar natuurlijk, want het is ook nog gemaakt van 100% puur rundvlees:D:D:D
     
  13. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ik heb een zwak voor tell sell programma's 😅 Ik bestel er nooit maar elke keer denk ik: Oh wat handig! Dat wil ik ook! Omg kijk nou het werkt echt dat zie je toch?!😂 Bijvoorbeeld die pan die nooit aanbakt, een tuinslang die zichzelf weer klein oprolt, de magic bullet en ga zo maar door...
     
  14. Tommo

    Tommo Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Die magic bullet is een van mijn beste aankopen ooit geweest, samen met zo'n Mister T hallogeen oven.
    Voor de rest geloof ik dr niet echt in.
     
  15. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Het enige wat hier effectief goed werkt, zijn de producten voor 't afwasmachien.

    Voor de rest geloof ik van alle reclames geen barst.

    Crèmes voor mijn gezicht gebruik ik overigens niet.


    Telsell-toestanden daar lach ik me altijd dood mee. En nog harder met de vreselijke dubbing (vertaalkunde en over praten, terwijl je duidelijk merkt dat het Amerikaanse of Spaanse ofzo rommel is) ;).
     
  16. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    :$:$ het is dus niet gezond, jaaaaarenlang in een illusie geleefd:cool:
     
  17. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, ik geloof reclames nooit. Als ik een nieuw product ga kopen, zoek ik eerst op internet wat de beste schijnt te zijn. Dat is dan haast nooit degene die op de reclame was.
     
  18. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik geloof nergens in, heb wel eens het een en ander geprobeerd (haar producten, crèmes; pillen en schoonmaak producten) niets werkt.
     
  19. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die tuinslang van de reclame is dus echt gruwelijk vet hr , dat werkt gewoon...
     
  20. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ha leuk topic! Ik had laatst een week vakantie en heb de tell sell en tommyteleshopping zovaak voorbij zien komen, en vroeg mij echt af of er nou veel mensen zijn die in zoiets trappen.
    De reclames van JML vind ik ook zo overkomen dat het te mooi is om waar te zijn.
     

Deel Deze Pagina