kleine ouwel-plaatjes voor op gebak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hallo allemaal!

Volgende week zaterdag vieren we de verjaardag van m'n dochter. We halen een fototaart en daarbij wil ik nog een aardbeienschnitt of tompouce halen, die ik dan in 2en snijd.
    Het leek me wel leuk om dat dan te versieren met een (eetbaar) plaatje. Zoals deze: Ouwel Fun Picks Winx pk/12 - 71734 - De Leukste Taarten Shop

alleen wil ik dus geen winx en ook die van disney die ze hebben, vind ik niet zo leuk voor m'n dochter. Tot nog toe heb ik verder alleen bob de bouwer gevonden, leuk voor een jongetje vind ik, maar niet voor een meisje.

Weet er iemand een site of winkel waar ze leukere hebben? Of waar je ze kan bestellen met foto? Ik kan alleen grote van 22 cm vinden en het moeten echt kleine rondjes zijn van een paar cm... En ook dus echt rondjes als ze ergens te vinden zijn tenminste ;)

Iemand die het weet? Want er staat me bij, dat ik een site gezien had, waar ze veel meer soorten hadden.. maar ik kan ze niet meer vinden...

groetjes
    Athina

2. Maia

Maia Niet meer actief

je kunt ook via deleukstetaarten een oproepje doen, omdat er een aantal leden daar zijn die een printer hebben en het plaatje evt. voor je kunnen printen en het naar je op kunnen sturen.

Deel Deze Pagina