Sorry beetje onsmakelijk... Hebben jullie in de eerste werken van je zwangerschap last gehad van gele afscheiding? En daar bedoel ik geen witte vloed die geel kleurt mee. Nee echt wat donkergeel geurloos slijm. Dus ook geen lichtbruin slijm.
Hahha wil bijna zeggen; foto Maar doe dat maar niet Alles kan met verlies als er maar geen bloed bij komt. Veel/weinig/niets/doorzichtig/wit/geel
Ik herken het wel! Heb er veel op gegoogled maar kon nergens vinden wat het was. Ik lees wel overal wanneer het niet geurt of jeukt is het niet erg en dat heb/ had ik dus niet. Ik moet zeggen dat het nu (8 weken zwanger) wateriger word en het gele slijm minder word.
Dit was mijn eerste symptoom! Hierdoor wist ik dat ik zwanger was, omdat het zoveel meer was dan anders! Tot 16 weken veel afscheiding gehad, vanaf dan terug wat minder, maar nog steeds meer dan als ik niet zwanger ben.
Jep, ik had er ook last van.. De eerste 14 weken was het echt in overvloed... En daarna werd het steeds wat minder. Al moet ik wel toegeven dat het nog niet helemaal is weg gegaan!