Hoi allemaal, Inmiddels ben ik nu bijna 8 weken zwanger. Kan niet wachten tot ik de grens van 12w heb bereikt! Nu las ik dat 1 van de symptomen vermoeidheid is in de eerste paar maanden, maar merk nu dat ik de ene dag er totaal geen last van heb en genoeg energie heb en de andere dag onwijs moe ben en dus moeite heb om mijn ogen open te houden en dat terwijl ik de dag ervoor niets bijzonders heb gedaan en niet laat naar bed ben gegaan. Herkennen jullie dit ook? Voor de rest mag ik overigens niet klagen, verder vrij weinig kwaaltjes.
Wellicht heb je mijn topics ook al voorbij zien komen, maar ik nu 9.3 en nergens last van. Kleine dingen waar IK t aan merk; Gele urine Snachts uit bed voor plasje Savonds soms hele dikke darmen buik Soms (echt soms) een kramp of steek in buik Om de zoveel dagen een keer een dag met gevoelige borsten en meestal dus niet Haartjes op m'n onderbuik 😳 En heel soms moe... Meestal; fit, geen zere buik, niet moe, niet verdrietig, geen zere borsten en geen obstipatie. Voorassen gaat alles nog goed dus... Geen worries!!! Kus
Bij mn dochter was ik helemaal niet moe! Ik had enorm veel energie. Was wel enorm misselijk, wat ook enorm veel energie koste. Nu ben ik wel onwijs moe. Maar als ik een nacht goed slaap, dan ben ik ook minder moe! Symptomen komen en gaan. Dat is mijn ervaring en ook wat ik vaak hier lees.