Kunnen symptomen verminderen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wivine89, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Hi dames,

Ene vraag! Vrijdag teste ik positief, en mijn borsten plofte bijna de nu uit ( details he) . Nu ongeveer 5 weken zwanger voelen mijn borsten niet meer zo zwaar of pijnlijk! Wel gevoelig maar anders.. Verder nergens last van, de testen knallen nog steeds maar
    Moet ik me hierover zorgen maken?

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Je hormonen schommelen het kán dat je de ene dag meer voelt als de andere ik heb het ook

Gr

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ja hoor. Ik testte positief zonder gevoelige borsten. Daarna kreeg ik soms gevoelige borsten. Kan gewoon dus.

4. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Symptomen komen en gaan, voor je het weet krijg je terug dubbel en dik bevestiging van die hormonen :).

En echte kwaaltjes (misselijk, moe, verminderde eetlust, etc.) begonnen bij mij maar vanaf een week of 6, geniet nu nog van je kwaaltjesvrije periode!

5. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Bedankt voor de antwoorden! Bizar eigenlijk dat ik het liefst zoveel
    Mogelijk symptomen heb! Kan het blijkbaar niet echt geloven, en de angst voor een miskraam als de symptomen iets minder worden.. :(

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik had hetzelfde als jou, alleen dan met 7 weken. Don't worry, soms komt het dubbel zo hard weer terug.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ja hoor ik had rond de 7 weken dat de klachten verdwenen. Nou die kwamen dubbel zo hard terug

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Hier ook de 1e 2 weken af en aan. Maar nu...... Sinds 6 weken is het echt erg. Vooral de misselijkheid. Borsten zijn wel af en aan. Ligt er ook aan welke bh ik draag. Als ik er op duw, doen ze wel altijd zeer! Maar gevoelig zijn ze niet altijd. Dit had ik bij mn dochter ook niet. Toen was het ook af en aan.

9. aninaja

aninaja Niet meer actief

Had ik dat maar.. Ik heb geen symptomen en dat maakt me soms onzeker!

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja hier heb ik ook last van!
    Vanaf 4,5 weken last van van alles en nog wat, deze week nergens meer last van.. Maakte mij ook best zorgen maar vl had zoiets van: ach dat komt allemaal wel goed! Toch fijn zo'n nuchtere kijk op de zaken haha

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Bij mij is het ook erg rustig ik word er onzeker van .

De vorige zs was ik echt ziek en dat is in een mk geëindigd dus zelfs na de curretage nog overgeven etc.
    eigenlijk zegt het niks. Maar god wat een onzekere tijd!

12. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Bedankt voor de reacties,

Ik ben mezelf ook steeds aan het knijpen, om te kijken of dat 'ze' nog echt pijn doen... Onzekerheid! Ik kan niet wachten tot 4 sept! En misschien moet ik maar zo denken, zolang er geen erge kramp of bloed is , gaat het goed?

Deel Deze Pagina