Hi dames, Ene vraag! Vrijdag teste ik positief, en mijn borsten plofte bijna de nu uit ( details he) . Nu ongeveer 5 weken zwanger voelen mijn borsten niet meer zo zwaar of pijnlijk! Wel gevoelig maar anders.. Verder nergens last van, de testen knallen nog steeds maar Moet ik me hierover zorgen maken?
Ja hoor. Ik testte positief zonder gevoelige borsten. Daarna kreeg ik soms gevoelige borsten. Kan gewoon dus.
Symptomen komen en gaan, voor je het weet krijg je terug dubbel en dik bevestiging van die hormonen . En echte kwaaltjes (misselijk, moe, verminderde eetlust, etc.) begonnen bij mij maar vanaf een week of 6, geniet nu nog van je kwaaltjesvrije periode!
Bedankt voor de antwoorden! Bizar eigenlijk dat ik het liefst zoveel Mogelijk symptomen heb! Kan het blijkbaar niet echt geloven, en de angst voor een miskraam als de symptomen iets minder worden..
Ik had hetzelfde als jou, alleen dan met 7 weken. Don't worry, soms komt het dubbel zo hard weer terug.
Hier ook de 1e 2 weken af en aan. Maar nu...... Sinds 6 weken is het echt erg. Vooral de misselijkheid. Borsten zijn wel af en aan. Ligt er ook aan welke bh ik draag. Als ik er op duw, doen ze wel altijd zeer! Maar gevoelig zijn ze niet altijd. Dit had ik bij mn dochter ook niet. Toen was het ook af en aan.
Ja hier heb ik ook last van! Vanaf 4,5 weken last van van alles en nog wat, deze week nergens meer last van.. Maakte mij ook best zorgen maar vl had zoiets van: ach dat komt allemaal wel goed! Toch fijn zo'n nuchtere kijk op de zaken haha
Bij mij is het ook erg rustig ik word er onzeker van . De vorige zs was ik echt ziek en dat is in een mk geëindigd dus zelfs na de curretage nog overgeven etc. eigenlijk zegt het niks. Maar god wat een onzekere tijd!
Bedankt voor de reacties, Ik ben mezelf ook steeds aan het knijpen, om te kijken of dat 'ze' nog echt pijn doen... Onzekerheid! Ik kan niet wachten tot 4 sept! En misschien moet ik maar zo denken, zolang er geen erge kramp of bloed is , gaat het goed?