Hoi, Bij mijn zoontje was ik tijdens de zwangerschap misselijk van 6 tot 16 weken, niet te zuinig. Nu begon het met 5 weken, maar ik merk dat het nu al minder wordt. Het is wel nog met vlagen en avondeten gaat nog niet lekker maar het is niet meer zo overheersend als daarvoor. Vorige week hebben we een goede echo gehad en toen zag het er allemaal prima uit (8 weken en 3 dagen), waarom ben ik dan toch zo onzeker! Wordt niet goed van mezelf. Ben je heel erg ziek is het niet goed, maar nu ik langzaam aan al wat minder ziek ben is het ook niet goed. Zal blij zijn als de (voor mij) magische grens van 12 weken is bereikt..... Maar goed, herkennen jullie dat? Al eerder niet meer zo heel erg ziek?
Het kan hoor dat je eerder minder ziek bent. Zelf werd het bij mij ook minder, maar de verloskundige zei dat dat niets zei over de gezondheid van je kindje. Maar het gevoel herken ik wel. Bij mij kwam de misselijkheid trouwens wel terug. Dat je nu ongerust bent kan ik heel goed begrijpen, maar er is geen reden voor bezorgdheid, dat verzekerde de verloskundige mij. Groetjes hoor
Ik heb precies het zelfde! Met 6 weken begon de misselijkheid te komen, dat heeft een aantal dagen goed aangehouden en ineens was het weer weg. Ondertussen een goede echo gehad, en nu sinds een paar dagen voornamelijk s avonds een zwaar gevoel in mn buik, dat gevoel hangt tegen het misselijk aan. Met name als ik eten ruik. Maar nu.... op dit moment heb ik weer nergens last van! Alleen dat mn ogen echt op half 7 hangen en heel graag even een paar uurtjes dicht willen, maarja... werk laat het niet toe!
Wat fijn, herkenbare reacties Ik word echt niet goed van mezelf, zou willen dat ik wat meer vertrouwen in mezelf en die kleine uk in mijn buik zou hebben. Je spiegelt toch af aan de eerste zwangerschap en ik ben nu ook aan het afvallen omdat ik zo misselijk ben geweest (en nog af en toe) dus mijn buik groeit niet meer zo hard als in het begin, toen dacht ik echt dat er wel 3 in zaten! 16 mei heb ik mijn volgende echo, ben super benieuwd! Bedankt voor jullie lieve reacties, stelt me weer wat gerust........ Het moe zijn blijft inderdaad hier ook en net heb ik toevallig wel weer moeten spugen omdat ik de koelkast opentrok en die toch niet zo prettig rook voor mij........ Ach, zo blijven we nog even onzeker zijn. Ik ben een dusdanige controlefreak en als je iets niet kunt regiseren is het je zwangerschap....moeilijk, moeilijk
Bij mij was de misselijkheid bij 9 weken bijna weg..om met 11 weken weer keihard terug te komen Na 14/15 weken is het weer weggegaan. Ik hoop niet dat het volgende week weer terugkomt, ik was er wel klaar mee