Hoi meiden Wist niet zo goed wat ik als onderwerp moest neerzetten. Ik ben dinsdag 18-11 gecuretteerd ivm leeg vruchtzakje. Dit is goed gegaan en weinig last van gehad gelukkig. Op zaterdag geen bloedverlies meer.. nu heb ik afgelopen maandag en gister gevreeën met mijn man, omdat de gynaecoloog had gezegd dat het weer kon als bloedverlies was gestopt. Geen bloedverlies daarna en ook geen pijn ofzo Vanmorgen had ik een witte test, maar ook bruin bloedverlies. Later wat helder rood met een stolsel.. bij elkaar ongeveer 1,5 tampon vol.. Kan dit al heel korte menstruatie zijn of is dat te vroeg? En wat is het anders.. het vrijen kan dan toch geen kwaad?
Ik weet het niet maar tegen mij werd gezegd dat dat normaal kan zijn. Dan ruimt je baarmoeder gewoon op ofzo. Ik weet niet of het kwaad kan. Als je baarmoedermond nog open is dan kan het leiden tot een infectie. Zou nog even voor het zingen de kerk uitgaan . Maar misschien moet de tip eigenlijk zijn dat je moet wachten. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal.
Bij mij had ik na 3D ook geen bloedverlies meer en toen na een week ineens nog beetje rood/bruinverlies dus kan zeker hoor. Menstruatie is vaak na 6 weken weer. Mijn cyclus pakte zich gelukkkig echter gelijk weer op, zij het eerste 2x met heel weinig bloedverlies. Vermoedelijk omdat baarmoederslijm weer moest opbouwen.